Kocam harcamalarımı gereksiz buluyor. Para ağaçta yetişmiyor diye kızıyor. Ayda ortalama 15 bin TL harcıyorum. Sizce abartmıyor mu?

Kocam harcamalarımı gereksiz buluyor. Para ağaçta yetişmiyor diye kızıyor. Ayda ortalama 15 bin TL harcıyorum. Sizce abartmıyor mu?
Cevapla