Tüm ek gelirlerim vs. toplamı aylık 138 bin yapıyor, istediklerimi yapabiliyorum, yılda 3-4 defa tatil de yapabiliyorum ama hep yetersizlik hissi var, fikirlerinizi merak ettim.
20 gü
Tüm ek gelirlerim vs. toplamı aylık 138 bin yapıyor, istediklerimi yapabiliyorum, yılda 3-4 defa tatil de yapabiliyorum ama hep yetersizlik hissi var, fikirlerinizi merak ettim.
Yanlış anlamayın fakat çevremde sizin gibi olanlar çok var. Buna ne denir tam olarak kestiremiyorum ama doyumsuzluk bence ve sizden kaç kat daha geliri olduğu halde hâlâ bu da yetmiyor diyenleri görüyorum..🙏
Olabilir belkkde dünya artık huzurlu bi yer değildir
2zengin özleliği vardır
1 gerçekten çok zengin değildir ve parayı daha çok kazanmak istersin
2 para kazanma arzusuna yenil düşmüşsündür sende öyle az geliyo çünkü alıstın ama hiçte az değil
Olabilir 1 ci daha yakın geldi belkide yeterli değildir
hayır gerçekten iyi para bence alışmışsın (beğenebilir msiin)
Beğendim zaten yani bişeylere yetiyorda bilmiyorum ya
birikim yapmayı denedin mi? bi maş sahibi olunca iyi hissediyor insan
Ne için yapcam ki ev araba yazlık 3üde var sadece arada hisse alıyorum 30 40bine ordada zaten farkında olmadan 890 bin birikmiş
oğlum delirme daha ne git hayatını yaşa 🙌🏻
11 ülkeye gittim şimdiki hedefim Çekya bakalım belki orası iyi gelir
e degilsin zaten yoksulluk siniri 110k civarı olmus gidip kendime bi araba alayim desen en kotu sifir arabaya bisey yemeden icmeden bi sene calisman lazim zenginlik bu mu
Geçmişte aldım hepsini sadece para yemekle meşgulüm arabam range rover 2016 model şimdi satsam 4 araba alırım sıfır
malvarlık varsa o ayrı ama ne biliyim gene bana çok fazla gelmiyor o kadar para evin var mı bilmiyorum ama yoksa kiraydi mutfak masrafiydi faturalar falan derken zaten yarisindan fazlası gider net kalanıyla da oyle aman aman lüks yasayabilecegini sanmiyorum gidip lüks bi yerde demleneyim desen 10 liradan asagi cikamiyosun e bunu haftada bir yapsan sana gelisi 40 lira senin range de ayda 10 lira yakar para bitiyo benim icin bu yasam zengin bi yasam degil ya
Evde var yazlıkta ama matematiğin bende aynı şekil bakıyorum
buna şükür abi boş ver zenginliği fazla da olunca koyucak yer bulamiyosun bu kadari kâfi
Dostum, aylık 138 bin TL gelirle istediklerini yapabiliyor, tatile gidebiliyorsan bu harika! 🎉 Belki de "zenginlik" hissi sadece parayla değil, beklentilerle ve çevrendeki insanlarla kıyaslamayla ilgili olabilir. Ya da finansal hedeflerin çok net olmadığı için tatmin olmuyorsundur. Bir de "ya daha fazlası olursa" düşüncesi hep arkadan gelir. Önemli olan dengeyi bulmak, değil mi? 😉
Cevap
6Cevap
Şükürsüzlük, Kalpleri mutmain eden sadece Allah'ın kelamıdır. Çok zenginler var intihar ediyor çok normal.
Bu doğru yorum olabilir mümkün
138 bin tl aylık gelir gerçek bir zenginin günlük kazancı da ondan.
Doğru
Gerçek dostların ve seni seven bir kadın varsa boş gelmez
Oda denendi olmuyor
Kendine yabancılaşmışsın o zaman
İç dünyama çekildim biraz evet
Neyin gerçek neyin sahte olduğunu kendi içinde tart cevabı bulacaksın
Ben zenginim fakirler konuşsun 😅 ve zengin de hissediyorum.
Öylede aşağılama onlarda insan
Estagfirullah. Asagılama yok. Sen fakirlerinizi dinleyelim dedin. 😄
Bir işten vs gelen aylık gelirle zengin olunmuyor. 140 bin kazanırsın az gelir, 300 bin kazanırsın bu sefer o az gelir.
Benim aylık daha fazla kazancım var sorsan tütün içiyorum
Bu abartılı geldi
Borç harç sorumluluk hiç bi şey yok mu
Yok ev araba yazlık hayalim vardı hepsi tamam
200 den sonra hissedersin
kullanmicaksan ben alabilirim
Çok iyi, meslek ne
Makine operatörü 70 bin maaş 68 ek gelir var
Woww
Boşa okumuşuz...
Estağfurullah belki benden kültürlüsündür böyle düşünme bazen zeka ve kültür paradan değerlidir
Ben doktorum , 150 kazanıyorum yani artık okumanın dr olmanında bir anlamı yok. İnşaat işçisi de aynı maaşı alıyor nasılsa.
150 doğudayım diye, yoksa İstanbul İzmir olsa 120 yatar.
Ben doğuda hizmet vermeyi doğru bulmuyorum can güvenliği ve ruh sağlığı herşeyden değerlidir yazık değilmi sana cehaletle mücadele ediyosun zorundamısın boş ver İst ye dön
Ben ist yazdım doğu çıktı devlet doktorları doğuya atıyor, keşke istediğimiz şehri seçme şansımız olsa yoksa ne işim var ülke sınırında.
Sen batıdasın sanırım ve bu maaşla çok iyi.
Evet İstdeyim yaşam standartlarım güzel doğuya gidip insanlarla muhattap olunca geriliyorum ben genelde ege ve akdenizi gezmeyi tercih ediyorum sanada tavsiye ederim
İstanbulluyum ama mezun olunca kendimi ülke sınırında buldum. Tc de yaşamak...
Üzüldüm senin adına bu ülkede bazı seçimler bize ait olmuyor maalesef kendini sürekli yanlız hissediceksin bol bol hobi edin
Öyle oldu, hep yalnızım.
Masraflar çok geliyordur
Degilsin zaten
yetersiz çünkü.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?