Kayınpederin durumu iyiyken evlenirken 700 800 gram altın istemek ayıp mı, normal mi?

Fikir verir misiniz.
3 yıllık ilişkimiz var. Evlenme teklifi aldım. Kayınbabamın 3 evi var, birinde kendi oturuyor, diğer ikisini iki oğlu evlenirlerse otururlar diye kiraya vermiş.
Sevgilim babasıyla otoparkçılık yapıyor. Çarşının göbeğinde çok işlek bir otoparkları var.
Dün laf arasında hesapladı sevgilim.
1.5 milyon aylık net gelir, bazen daha fazla
300 bin kira, 50 bin sigorta masrafları
Kaldı 1.2 milyon. Amcasıyla ortaklar kaldı 600 bin net gelir

Şimdi doğuda güncel olarak damat tarafından 300 400 gr altın isteniyor.
Hem kayınbabamın durumu iyi hem de ben memurum, ev kızı değilim yani.
Benim de arabam var ama 2 yıl içinde borcu biter ve zaten evlenene kadar 2 sene geçer.

Sizce 700 800 gr altın istemek doğru olur mu? Babam bu bahsi açma, oğlu içinden elinden geleni zaten yaparlar, görgüsüzlük yapma ayıp diyor.
Kayınpederin durumu iyiyken evlenirken 700 800 gram altın istemek ayıp mı, normal mi?
Cevapla