İptal ettiğim tatil için verdiğim 5 bin TL depozitoyu geri istemekte haksız mıyım?

En yakın arkadaşım ve onun arkadaşları tatile gideceklerdi, yeri falan, her şeyi her şeyi seçmişlerdi. Daha sonra aralarından bir kız gelmeyince benim gelmemi teklif ettiler, ben de kabul ettim. 5 bin TL para depozito verdim ancak işyerinde bir yılım da olmadığı için o tarihlerde izin alamayacağımı öğrendim. Kızlara durumumu anlattım ve gelemeyeceğimi söyledim. Şimdi kızlardan paramı istesem ayıp olur mu?

İptal ettiğim tatil için verdiğim 5 bin TL depozitoyu geri istemekte haksız mıyım?
Cevapla