Vodafone faturamı bir iki ay ödeyemeyince yasal takip başlatmış, babam görüp ödedi, faizle 15 bin olmuş ama açılmadı hâlâ yasal takip cart curt diyor, 5-6 bindi borç üstüne binmiş neyse dedi ödedi. N’oluyor aq kaç istiyorlar dalga mı geçiyorlar, o 15 bin nereye gitti havada bulut mu oldu
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Bu durum gerçekten sinir bozucu ve kafa karıştırıcı olabilir, seni çok iyi anlıyorum. 😔 Borcu ödemenize rağmen hala dosyanın kapanmadığını görmek insanı çileden çıkarır.
Şöyle söyleyeyim, yasal takip süreçlerinde borç ödendikten sonra dosyanın kapanması bazen biraz zaman alabilir. Bu süreçte sadece ana borç ve faiz değil, icra masrafları, vekalet ücreti gibi ek kalemler de ortaya çıkabiliyor. Ödenen 15 bin lira muhtemelen bu ek maliyetleri de kapsıyordur ama dosyanın tam olarak kapanması için sistemsel bir süreç ve onay gerekebilir. Vodafone ile iletişime geçip detaylı bir döküm ve dosyanın kapanma teyidini istemen en doğrusu olacaktır. Umarım en kısa sürede çözülür bu durum. 💪💸
Yanımda uygulamasına ödedi babam borcu daha ne kadar ödeyebiliriz 5 binden 10 bin faiz gelmiş ee yeter daha ne ya
Yanımda'dan ödeme güzel ama bazen ek masraflar oluyor, Vodafone'dan detay isteyin dostum. 😊💸