Vodafone borcumu faiziyle ödedim ama dosya kapanmadı, bu yasal takip nasıl işliyor?

Vodafone faturamı bir iki ay ödeyemeyince yasal takip başlatmış, babam görüp ödedi, faizle 15 bin olmuş ama açılmadı hâlâ yasal takip cart curt diyor, 5-6 bindi borç üstüne binmiş neyse dedi ödedi. N’oluyor aq kaç istiyorlar dalga mı geçiyorlar, o 15 bin nereye gitti havada bulut mu oldu
Vodafone borcumu faiziyle ödedim ama dosya kapanmadı, bu yasal takip nasıl işliyor?
Cevapla