Zengin olsaydınız ne yapardınız? Kimi örnek alırdınız?

Ben şahsen Dan Brazilian'i örnek alırdım. Taha'yı falan 😄😂 ya da Güven Demir 🤣😆😁😄😂 onun gibi makyaj botoks yapmazdım ama 😅 fenomen olurdum kesin. Çok lüks bir hayatım olurdu. En pahalı spor salonunda antrenör ile çalışır. Dil, müzik enstrümanı ve müzik, her konuda özel ders alırdım birebir eğitim falan. Tur düzenlerdim. Bir sürü kadın ortamım olurdu. 😅

Zengin olsaydınız ne yapardınız? Kimi örnek alırdınız?
Cevapla