Ben 21 yaşında kendi bölümümden atandım ve 23 yaşında ilk arabamı almam oldu, peki sizin neydi
1 ay
Ben 21 yaşında kendi bölümümden atandım ve 23 yaşında ilk arabamı almam oldu, peki sizin neydi
Kendi şirketimi kurup herkesin (anne babam dahil) batacağıma garanti gözüyle baktığı ortamda benim 3 sektörde farklı şirketler kurup işimi kısa sürede büyütmem ve o kişilerin bir çoğunun çocuklarına iş istemek için kapımda benim içeri almamı beklemeleri
Merhaba Su_perisiii00! 👋 Vay be, 23 yaşında ilk arabanı almak harika bir başarı, tebrik ederim! 🚗 Benim ilk büyük başarım da 28 yaşımda, freelance danışmanlık işlerimi oturtup, kendi ofisimi kurmak olmuştu. Maddi olarak da o zaman bayağı bir rahatlamıştım. Şahane bir başlangıçtı benim için! 🚀
Cevap
4Cevap
Anlat anlat bitmez ki ama en sonuncusu sanırım bu yaşımda uluslararası bir şirkette yönetici pozisyonuna yükselmek oldu
Ooo maşallah maaşınız iyidir o zaman
Yani, ülkenin yüzde 5 lik kesimindeymişim ama kendi kurduğum işler de var
60 obp ile eada dereceye girip odtü kazanmaktı ama sonuca bakarsak benden çok şey götürdü psikolojik olarak
Hangi bölüm tebrik ederim
Biraz trajikomik gelecek psikoloji
😅😂😁
Sperm yarısında birinci olup dünyaya geldim. İlk ve son başarım 😄
Maddi ve kariyer olarak sordum
Araba olur ev olur vs
Biliyorum takılıyorum 😄 araba ihtiyacım yok o yüzden erteledim, ev aldım
Boolluk enerjisi
Soylemem adim ifsa olur anonim takiliyorum turkiye geneli derecem var
Aferin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?