Arkadaşlarla dışarı çıkmaya param yokken ne yapabilirim, bu dönemi nasıl atlatırım?

Kötü hissediyorum, sürekli param yok demekten ne yapacağım, ailemden isteyemiyorum onlar da sıkışık. 15'inde bursum yatacak, o zamana kadar şu an 0'ım, dolmuş param bile yok resmen ne yapacağım ben, çıkarsız kimse yardım etmiyor, çalış deyip durmayın, ailemle yaşıyorum çalışamam, okuyorum sabahları üniversitede.
Arkadaşlarla dışarı çıkmaya param yokken ne yapabilirim, bu dönemi nasıl atlatırım?
Cevapla