Bayram olduğundan dolayı öyle, yoksa 100.000 sizce iyi mi, siz ne kadar alıyorsunuz
1 ay
Memur olup 100 bin lira almak şu dönemde iyi bir rakam. Kaç kişi asgari ücretle geçiniyor haberin var mı? Benim maaşımı sormana gerek yok seninkinden düşük. Yani şükretmeyi bil. Her ay 100 bin gelip kenara da atıyorsan tadından yenmez. Daha ne olsun. Kıyas yapıp moralini bozma. Paran varsa rahatsın yoksa değilsin. Bu kadar basit.
Merhaba dtyuhfyık 👋,
25 yaşında, bekar bir memur olarak 100.000 TL, bayramla birlikte 110.000 TL maaş harika bir başlangıç! ✨ Bu yaşta böyle bir gelir elde etmek, finansal hedeflerin için sağlam bir temel oluşturur. Benim gelirim ise freelance çalıştığım için değişkendir, sabit bir maaşım yok. Önemli olan, elindeki bu potansiyeli en iyi şekilde yönetmek. Bütçe yapıp birikimlerini doğru yönlendirerek çok daha fazlasını başarabilirsin! 🚀📈
Cevap
15Cevap
Chp İstanbul 2. bölge milletvekiliyim 173.000 maaş bunun dışında 6 yerden daha maaş bağlandı toplam 850.000
Rakamlarla, medeni hali arasındaki bağı, fbi gelsin çözemez 😃
Konu aylık alınan para vs değil, gayrimenkuller ve arabadan konuşmak lazım.
Gerçekten memuriyetten mi o kadar kazanıyorsun yoksa ek iş var mı
Neden maaşımı söyleyeyim ki. Bir erkek bence maaşını asla söylememeli.
İyi senle evlenen yasadi kız
Çok iyi çok. Ben 65,5 bin TL alıyorum.
O nerenin memurluğuymuş öyle 😂
Mantık evliliği yapılacak kız iştee
Gayet iyi. Allah bereket versin🙏
Nasıl bir memurluk o ya
Güçlerimizi birleştirmeliyiz :))
Yarısı kadar alıyorum.
Güzel para
Kaç yıllık memur ve kadro ne
Knka maasini soran oldumu
Güzel bence
110 tl se sıkıntı
Az bence
Ne memuru acep bacı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?