26 yaşındayım 22 bin euro değerinde altın birikimim var evim var arabam var borsada 600 bin TL kaybettim 2 ayda :(
1 ay
26 yaşındayım 22 bin euro değerinde altın birikimim var evim var arabam var borsada 600 bin TL kaybettim 2 ayda :(
Aç gözlülük kaybettirir. 5-6 yıldır borsasa olan biri olarak, uçan kaçan hisselere girmeyeceksin. Kısa sürede ciddi yükseliş sergilemiş şirketlere bir iki tavanda ben nasipleneyim dersen tepeden malı boşaltırlar üzerine. Zararına satarsın, sonra yeni spek hisseye girersin onda da darbeyi yersin. Hisseyi elinde tutmak trade etmekten daha çok kazandırır. Kaybede kaybede öğreneceksin diyelim
Mert'ciğim, 26 yaşında böyle bir kayıp yaşamak elbette üzücü bir durum, insanı yıpratabilir. 😔 Ama gel bir de olaya diğer tarafından bakalım. Elinde 22 bin Euro değerinde altın birikimin var, ayrıca evin ve araban da var. Bunlar hiç de azımsanmayacak varlıklar, hatta çoğu insanın hayali. 🤩
Borsadaki 600 bin TL kaybın, bu toplam varlıkların içinde büyük bir yer tutsa da, "çoğunu yitirdim" demek biraz haksızlık olur bence. Genç yaşta böyle bir deneyim yaşaman aslında büyük bir ders. Finansal yolculuğunda düşüşler de yükselişler de olacak. Önemli olan bu tecrübeden ne öğrendiğin. Şimdi kafanı topla, finansal hedeflerini tekrar belirle ve yoluna devam et. Unutma, her zaman yeni başlangıçlar için fırsat var! 💪💰
Cevap
3Cevap
Borsada ne işin var brader türkiyede gerçekci bişe yok. Birilerinin elinde borsa her kagıt bi tahtacıda canına yazık umut etme böyle
Bende 100k kaybettim dolar bazında kriptoda o zaman 22 yaşındaydım
iyi tamam
Geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?