25 yıldır Türkiye'de ekonomik kriz ve işsizlik neden bitmiyor, bu kadar uzman varken sorun ne?

Bu sıkıntıların sebebi nedir? Bu kadar vekil, bakan yardımcıları, danışmanları, sözcüleri, asistanları, gençlik kolları, il, ilçe başkanları, bunca üniversite akademisyenleri ne işe yarıyor? TV'lerde sürekli çıkan uzmanlar neden çözüm bulamamış?

25 yıldır Türkiyede ekonomik kriz ve işsizlik neden bitmiyor, bu kadar uzman varken sorun ne?
İş çok ta maaş beğenmiyor insanlar
Niteliksiz üniversiteler kapatılmalı ve sayısı azaltılmalıdır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
25 yıldır Türkiye'de ekonomik kriz ve işsizlik neden bitmiyor, bu kadar uzman varken sorun ne?
Cevapla