Bugünün şartlarında 70.000 kazanması lazım bir kadının. Yoksa onu kardeşim olarak görürüm. Kimsenin kızını besleyemem.
1 ay
Bugünün şartlarında 70.000 kazanması lazım bir kadının. Yoksa onu kardeşim olarak görürüm. Kimsenin kızını besleyemem.
Kimsenin kızını besleyemem mi... Beslenmek için mi evlenecek kız seninle acaba... Belki senden de zengin olacak nereden bilebilirsin... Denginle tanış konuş evlen o zaman derdin kalmasın... Ailenin lafıyla hareket edersen de hata edersin çünkü evlenecek olan sensin. Ailen değil.
Her konuda kendi özgür irademle karar veriyorum.
Manipulator ruh emici.
Öfken bana değil kardeşim kabul etmiyorum söylediklerini. Bildiğini yap, seçim senin elbette kendince haklısın.
Ne oldu sen zengin değil miydin ya? Zenginim diyip insanları ezmeye çalışmıyor muydun? Şimdi karı parasına mı göz koydun? Ee demek ki öyle ahım şahım bir zenginliği yokmuş babanın. Sen çalışmaya devam et azimle. Belki ilerde hayalini kurduğun zengin hayata kavuşursun
Dengim olan birini arıyorum
ben de çalıştığım için 60-70 civarı alsa gayet rahat geçiniriz
Cevap
0Cevap
Evlenmem evlensem şu an olarak düşünüyorum 200
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?