Farklı şehirden yanıma geliyor. Üniversitede okuyoruz. (Yaşımı fazladan girdim kayıt olurken) ilk buluşmada ben öderim dedim. O da zaten bu yüzden hiç ödemedi. 2. buluşma için dönüş biletini ben aldım. Yine her şeyi ben ödedim. Hatta utanmasın diye kartımı veriyorum. 3. buluşmada ben yanına gittim. Bu defa o ödedi ama zaten yemek yemedik. Son buluşmamızda benden yine biletini almamı istedi aldım. Yine hesapları ben ödedim. Hediyeleştik de. Bana bir kere “aldığım hediye yerine keşke bilet ücreti bıraksaydım” dedi. Bu arada 4 yerden burs alıyor. Tesadüfen öğrendim. Ben hiç burs almıyorum kredi aldım. Babam vefat ettiği için yetim aylığı alıyorum emeklisinden. Sizce sevmiyor mu beni?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer