Sizce bir erkek neden böyle yapar? Para konusunda bilerek mi yapıyor?

Farklı şehirden yanıma geliyor. Üniversitede okuyoruz. (Yaşımı fazladan girdim kayıt olurken) ilk buluşmada ben öderim dedim. O da zaten bu yüzden hiç ödemedi. 2. buluşma için dönüş biletini ben aldım. Yine her şeyi ben ödedim. Hatta utanmasın diye kartımı veriyorum. 3. buluşmada ben yanına gittim. Bu defa o ödedi ama zaten yemek yemedik. Son buluşmamızda benden yine biletini almamı istedi aldım. Yine hesapları ben ödedim. Hediyeleştik de. Bana bir kere “aldığım hediye yerine keşke bilet ücreti bıraksaydım” dedi. Bu arada 4 yerden burs alıyor. Tesadüfen öğrendim. Ben hiç burs almıyorum kredi aldım. Babam vefat ettiği için yetim aylığı alıyorum emeklisinden. Sizce sevmiyor mu beni?

Sizce bir erkek neden böyle yapar? Para konusunda bilerek mi yapıyor?
Cevapla