Zengin ile fakir kişilerin evlenmesi size mantıklı geliyor mu?

Ekonomik olarak çok ciddi farklara sahip insanların uyum içinde yaşayabileceklerine ben pek inanmıyorum açıkçası. Bir kere yaşam tarzları farklı, normalleri farklı, alışkanlıkları farklı. Biri için rutin gelen bazı şeyler diğer taraf için abartı, zor bulunan veya gereksiz olarak görülebilir. İnsanların ekonomik düzeyleri yaşantısını hatta hayatı algılama biçimini dahi değiştiriyor. Hayallerini değiştiriyor, düşünce yapısına etki ediyor. Mesela bir fakire 50 milyon verseniz muhtemelen villa almanın hayalini kurup sonra o evi kim temizleyecek diye bunun derdine düştüğünü görebilirsiniz. Yani sonradan dank etse bile ilk başta böyle düşünebilir bir an. Ama zengin biri eve yardımcı tutulur ne olacak ki der geçer mesela. Hani hayalde bile fakir düşünmek derler ya onun gibi. Hayalleri ona göre şekillenir. Hedefleri ona göre farklılaşır. Ekonomik düzeyi uç farklılıkta olan insanlar nasıl anlaşabilir ki? Bence herkes kendi dengini istemeli. Fakirsen fakir, orta düzeysen orta düzey, zenginsen zengin biriyle olmak en mantıklısıdır diye düşünüyorum. Hani hiç olmadı orta-fakir veya orta-zengin birlikteliği eğer çok uç fark yoksa olabilir ama zenginle fakirin ortak noktasını pek bulamazsınız bence

Güncellemeler
1 ay
Bu soruyu aslında fakir olup da zengin birini bulup evlenme derdine düşenler için yazdım. Fakirseniz zengin birinin gelip sizi oradan çıkarmasını beklemek trajikomik aslında. Ben kendim için de söylüyorum. Çok zengin biri benim de dengim değil yani sizde ne varsa ona göre talep hakkınız oluyor. Her iki cinsiyet için de söylüyorum
Zengin ile fakir kişilerin evlenmesi size mantıklı geliyor mu?
Cevapla