Yerde bulup aldığım para konusunda huzursuzum. Ne yapmalıyım?

Geçen marketten dönerken çimenlerin arasında 200 lira gördüm. Düşünmeden eğilip aldım. Parkın dışından yürüyordum. Aldığım andan beri huzursuzum. Beni gören kişiler olduysa o umurumda değil. İlk defa 200 lira bulup aldım. Yerden ilk para alışım değil. Normalde gördüğüm parayı aldığımda kaybeden kişinin hatrına dua eder, kendim için şükreder ve ihtiyacım olan bir şey alırdım. Son zamanlarda ailem maddi anlamda zorluk çekiyor, haliyle yerde 1 lira görsem bile alıyorum artık.

Bu sefer durum biraz farklı. İçimde bir huzursuzluk var. Sanki parayı kullanırsam başıma kötü bir şey gelecekmiş gibi hissediyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum. Yumurta almayı düşünüyordum ama yapamıyorum işte.
Yerde bulup aldığım para konusunda huzursuzum. Ne yapmalıyım?
Cevapla