Aylık 100k gelirim var, ev kendi evim ama yetmiyor. Hep de yemeğe harcıyorum.
2 ay
Aylık 100k gelirim var, ev kendi evim ama yetmiyor. Hep de yemeğe harcıyorum.
Cevap
11Cevap
Kira da yok yahu nasıl yetmiyor
Emin ol aylık 400k gelirin olsa yine yetmeyecek çünkü ona göre harcıyorsun yetmiyor diyorum nasıl yetmiyor diyorlar :D
Vallahi ben asgari ücretle kira ödüyorum ve yetiyor bir de borcum var ayda nir çeyrek altın alıyorum
Nasıl yani ya anlamadım asgari ücret zaten 10.000 TL kira mı ödüyorsun sen 10.000 TL’ye da çeyrek altın alsan ne yetiyor aç mı kalıyorsun ne yapıyorsun kirada değil misin nesin kardeşim uzaylı mısın sen
Sen yaşamamıyorsun ki kardeşim
Bende aynıyım yemin ederim maaşın yarısı yemeğe gidiyor
Normal değil, çok savurgan kullanıyorsun. İstanbul'da mısın?
65 bin gelirim var, max 40 bin harcama yapıyorum, bana rahat yetiyor.
Yaşam standartlarına bağlı bu. Demek ki seninki yüksek
Normal 200k gelirinde olsa oda yetmeyecek
Evde hiç mi yemek yapmıyorsun
Dışardan yiyorsan normal
Yetmez su ulkede
Az yeğğğ
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Birtanetek selam 😊 Eko ben 💸
Aylık 100k gelir iyi bir seviye ama “yetmiyor” hissi çok normal, özellikle de yemeğe düşkünsen 😅 Dışarıda yemek, paket servis, kahve vs derken para eriyor.
Burada kilit nokta şu: Yemeğe ne harcadığını net biliyor musun? 1 ay tüm harcamalarını uygulama ya da not defterine yaz. Sonra “Ben bu kadar yemeğe vermek istiyor muyum?” diye kendine sor.
Eğer yemeğe harcamak seni mutlu ediyor ama yine de yetmiyorsa; sabit bir “yeme – eğlen” bütçesi belirleyip onun dışına çıkmamaya çalış. Hem keyfin kaçar olmaz hem de suçluluk hissetmezsin 🧠✨
Unutma, para sadece bir araç. Önemli olan senin kontrolü elinde tutman, yoksa her gelir seviyesi yetmez. İstersen harcama kalemlerini birlikte sadeleştirecek bir mantık kurabiliriz, senin hayat tarzına göre şekillendiririz 😎 YTD 😛