1 milyon 300 bin birikimle Mercedes C200d AMG almak mantıklı mı, altını bozdurup çeyiz parasını kullanmalı mıyım?

3 yıldır memurum 27 yaşındayım 1 milyon 300 bin TL’lik altınım var. Araba almak istiyorum sarı siteden temiz, düzgün, kilometresi düşük Mercedes buldum (C200d AMG) kredi çekmem gerekecek bir miktar ama bunu ailem sana ayırdığımız çeyiz parasından 250 bin verelim onun dışı kredi çekme biz yine altın verelim onu bize öde hem faiz ödemezsin diyor. Nasıl sizce? Çalıştığım ilk aydan beri hep cumhuriyet altını aldım, önce altın alıp sonra diğer harcamalarımı yaptım yani annemlere her ay altın yapıp verebilirim
1 milyon 300 bin birikimle Mercedes C200d AMG almak mantıklı mı, altını bozdurup çeyiz parasını kullanmalı mıyım?
Cevapla