21 yaşındayım, babamın verdiği günlük 40 TL harçlık sizce az mı, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 21 yaşındayım, günlük babamdan zorla 40 TL almaya çalışıyorum, zor veriyor, çok bile görüyor. Her para istediğimde bana küfür ede ede 40 TL veriyorlar, burnumdan çıkartıyor. Bir de 40 TL ile bir şey aldığımda hesabını soruyor. Babam fakir değil, olsa hayvanlar derim, 2 dükkanı, 2 bina, her bina 5 katlı, 2 ev, bir yazlık var. Onda buna rağmen bana fakirlik hayatı yaşatmış. Bir de 21 yaşındaki bir kıza hiç yetmez, bana ne kıyafet ne yemek hiçbir şey almaz. Sadece her şeyimi karşılayabilmem için 40 TL veriyor. Arkadaşlar ne yapabilirim

21 yaşındayım, babamın verdiği günlük 40 TL harçlık sizce az mı, ne yapmalıyım?
Cevapla