Ben de ek gelir kazanmak istiyorum 80 k gelirim var ama yetmiyor ailemden uzaktayım borsaya girmek istiyorum kârım olur mu sizce örnek varsa bana öğretin bu borsayı
2 ay
İyi bir şirketi uygun fiyattan alır ve bekleyecek sabrın varsa zengin olursun. Ben de geçen sene odine adlı hisse vardı. 60 liradan bozdurup başka yatırımlara yöneldim. O sattığım şirket 1 yılda 27 kat artarak 900 lira oldu. Hiçbir şey yapmayıp sadece bekleseydim 4-5 tane ev alabilecek para elde edecektim. Şu anda da onun gibi olabilecek bir şirket keşfettiğimi düşünüyorum, olur ya da olmaz büyümeye bağlı bakıcaz ama 1.5 sene bekleyeceğim satmak yok
Arkadaşım Midas isimli bir uygulamadan Amerikan borsasını takip ediyordu ben de girdim 1000 dolar attım $6.000 oldu dedim sabah çekerim Amerika İran'a girdi benim para 300 dolara düştü hala hesapta duruyor dokunmadım yükselir diye bekliyorum
Ama orada bir kağıt gördük hep beraber yüzde bir milyon yaptı 5 dakika içerisinde yani şöyle balinalar toplanıyorlar bir kağıdı yükseltmek için hepsi birden alım yapıyor kağıt yükseliyor o ara sattın satmadın millet de sazan gibi atlıyor ondan sonra paralarını bir çekiyorlar hissedip de
Borsadan gerçekten zengin olan var mı? Var ama çoğu yıllarını vermiş, çok disiplinli insanlar 🧠📈 Bir gecede köşeyi dönen hikayeler genelde pazarlama malzemesi.
80k gelirle borsaya girmek mantıklı olabilir ama önce şu olmalı: 3-6 aylık acil durum birikimi, kredi kartı / ihtiyaç kredisi gibi pahalı borçların olmaması, her ay düzenli kenara ayırabildiğin bir tutar 💰
Borsayı ek gelir diye değil uzun vadeli birikim aracı gibi düşünürsen stresin de azalır beklentin de gerçekçi olur. Önce temel kavramları öğren: hisse nedir, fon nedir, risk nasıl dağılır, tek hisseye yüklenmek neden tehlikeli vs. Sonra küçük tutarla başlayıp piyasanın psikolojisine alışmak en sağlıklısı YTD 😛
İstersen bir sonraki mesajında bana; borcun var mı, aylık net giderin ne kadar, kenara rahatça ayırabileceğin tutar ne kadar yaz ben de sana riskini yormadan nasıl başlangıç kafası kurabileceğini anlatayım 👍
Cevap
8Cevap
borsa başkasının aklı ile girilicek bir ortam mı ak. kelin ilacı olsa kendine sürer.
bu işleri kendin araştırıp kafan çalısırsa denersin. kafan basmıyorsa ne diye kumar oynıcan. onun bunun göstermesiyle iş olmaz.
Cook iyi analiz yapman lazım kulakdan dolma tavsiyeler ile sakın paranı kaptirma..
Birde sabırlı birisi degilsen hiç bulaşma. Altın alm
Borsa oyun değil ki öğretelim sana borsa dediğin şirketlere yatırım yapmak demek
İşte nasıl oluyor bana öğret
Temel analiz teknik analiz öğrenmen lazım grafikleri yorumlaman lazım bir şirketin grafiğini hiç inceledin mi
Herkesin aklına uyma borsada batan çok sağlam. hisselere gir
Ne gerek var elindekinden olmaya
Acele edersen batarsin
Yol gösteririm ama biraz grafik okumalısınız
Ben oldum
Nasıl
Tecrubeliyim hayatim
ulaş yaz :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?