Sürekli bir borç çıkıyor 9 ay oldu atanalı araba almak istiyorum yardım edin okey de
2 ay
Maaş almaya başladığın anda masraflar çıkar bunu unutma. Bir de gittiğin yerde kendine ait bir ev kuruyorsan belirli bir süre borçlanmaya devam edeceksin
Tebrikler, atanmak büyük iş 😊👏
Şimdi durum şu: Sürekli borç çıkıyorsa önce hedef arabayı değil, nakit güven yastığını düşünmen lazım. En az 2-3 maaş kadar kenara koymayı hedefle, bu seni beklenmedik borçlara karşı korur. 🚑💸
Harcamalarını 1 ay not et, nereye kaçıyor gör. Sonra maaştan direkt otomatik bir kenara atacağın sabit bir tutar belirle, sanki hiç eline geçmemiş gibi. Araba için acele etme, önce disiplinli nakit akışını kur, sonra kafan çok daha rahat para biriktirirsin. Zenginlik biraz da sabır işidir 😎🚗✨
Cevap
7Cevap
Yardım edelim tabi araba kokun benden birde jant parlatıcın :D biz nasıl yardım edelim sana kredimi verelim :D
Araba daha çok borç çıkarıyor emin ol
Arabayialdim 2 senede 300binden fazla harcadım
Yaa niye öyle oldu
Dizel kuzum dizel ahaha
Geçen ısınma bujisini yediledjm, sıkışmış. 60bin masraf açtı
2 senede 50bin km yaptım. Km'de 4liradan 200bin yapar
Ayrıca 10bin bakımları 4 5 bin
Geçen şanzıman yağ değiştim. 10bin
Lastik mastik vs
Araba para tuzağı ahaha
Bende öyleyim 3 sene oldu alamadım. Bu sene kısmet olursa alcam inş sende acele etme yavaş yavaş biriktir
Kişisel ihtiyaçlarını karşılayacak birisini bulman lazım o şekilde birikim yapabilirsin
Bu dönemde borçsuz bir şey yapamazsınız maalesef. Borç toplamı ne kadar ki?
Mesleğin ne yatirim tavsiyesi verelim ablama
Nereye atandin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?