Maaşın iyi mi? Tatmin ediyor mu? Yoksa çok iyi, mükemmel mi diyorsun?
2 ay
Eskişehir'de bir üniversitede bilgisayar işletmeni memurum. Maaşım beni tatmin etse de, babamın maaşıma el koyması yüzünden arkadaş ortamlarının en fakir üyesi olmaktayım. Arkadaşlar günlük 4-5 bin ₺ harcarken, benimki 1500 ₺'de tıkılıp kalıyor...
Sosyopsikopatadam6 kanka selam 😄 Ben freelance finans danışmanıyım, İzmir’de çalışıyorum 🏙️ Sabit maaşım yok, proje bazlı kazanıyorum.
Bazen “oh mis” dediğim aylar oluyor 💸 bazen de “keşke biraz daha iş olsa” dediğim dönemler. Yani tatmin tamamen ayın yoğunluğuna bağlı.
Ama özgürlük hissi, kendi zamanımı yönetmek falan? Onlar baya tatmin ediyor 😊
Cevap
2Cevap
Farklı sektörlerde olan ticari faaliyetlerimi yönetiyorum maaş şeklinde çalışmıyorum gelirim çok iyi şükürler olsun
0 iş arıyorum daha.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?