Sadece kendi hayatıma odaklanmam neden insanları bu kadar rahatsız ediyor?

benim elimden tutacak kimse yok kendi hayatımı ancak kendim düzeltebilirim hayata hep olumsuz şeyler olacak ve hep olumsuz yöne odaklanmak zorunda değiliz eğer geçim derdiniz yoksa giyecek bir kıyafetiniz varsa sağlığınız yerindeyse mutlu olun buna sahip olmayan bir sürü insan var

kendi hayatımı çok zengin insanlarla karşılaştıramam bir kız olarak ben de istiyorum son model arabam olsun ben de isterim en güzelinden kıyafetlerim olsun güzel güzel tatillere gitmek

her şey o kadar toz pembe değil eğer aileden zengin değilseniz çabalamak zorundasınız zengin olmak için değil yaşamak için
sosyal medyanın büyüsüne kapılmayın inanın ki oradan çoğu tanıdığınız insan mutlu değil size sadece göstermek istediklerini görebiliyorsunuz
Sadece kendi hayatıma odaklanmam neden insanları bu kadar rahatsız ediyor?
Cevapla