Doğalgaz faturalarını aslında iki katı olarak ödediğinizi biliyor muydunuz?

Doğalgaz faturalarında fark ettiyseniz devlet desteği yazıyor! Peki bu destek nedir hiç düşündünüz mü?

Yaklaşık 2 yıl önce gizlice doğalgaza %100’e yakın zam geldi. Ancak zam devlet bütçesinden karşılanıyor ama nasıl karşılanıyor? Senin benim ödediğim vergilerden karşılanıyor özel şirketlere aktarılıyor!

Peki bu yandaş şirketlere neden bu kadar para aktarılıyor?

Doğalgaz faturalarını aslında iki katı olarak ödediğinizi biliyor muydunuz?
Güncellemeler
2 ay
Kısaca hiç doğalgaz kullanmayanlar doğalgaz kullanan kişilerin faturasını ödediği vergilerle ödüyor! Ekp adaleti 💡
Doğalgaz faturalarını aslında iki katı olarak ödediğinizi biliyor muydunuz?
Cevapla