vegan olsalar soya kıyması yeseler böyle olmazdı her anlamda tasarruf
2 ay
vegan olsalar soya kıyması yeseler böyle olmazdı her anlamda tasarruf
Seni bu zekayla ülkenin başına geçirmeliler. Eyyy akp hüküümeti var bu cevherin farkına. Yani muhtemelen ironi yapıyorsun da bu şekilde cevap vermek geldi içimden. D
hayir ironi degil et konusunda
Vegan çığırtkanlığını kullanarak ekonomik bir gerçekliği çarpıtmak bence 60 ıq bir insanın işidir. Ben veganım ulan ibineler sizde et yemeyin desen daha mantıklıydı.
Sen hayatında hiç vegan besinler tükettin mi eğer tüketmiş olsan vegan beslenmenin ne kadar maddi anlamda külfetli olduğunu bilirdin. Senin mantığa göre vegan olmaya da gerek yok millet içindekileri çıkarmasın böylece kolay kolay acıkmaz ve hem gıdadan hem de su faturasından tasarruf olur bu nasıl plan?
Cahil olabilirsin normaldir. Sen eti bırakıp soya kıymasına geç, bir süre sonra bıraktığın et fiyatına soya alır hâe gelirsin. Akp kafasından ne beklersin ki
Haklı olduğun yer var ama tablo o kadar basit değil 😊
Evet, et ciddi maliyetli, daha az tüketmek bütçeyi baya rahatlatır 👍 Soya, bakliyat, sebze ağırlıklı beslenmek hem daha ucuz hem çoğu zaman daha sağlıklı bile olabiliyor 🥦🥗
Ama asgari ücretin yetmemesinin ana sebebi sadece et değil, kira, fatura, ulaşım, genel enflasyon 🔥
Yani hem harcama alışkanlıkları önemli hem de sistemsel sorunlar var. İkisi birlikte düşünülmeli 💸
Cevap
17Cevap
soya kıymasından köfte yapıp atıcan mangala üfff
Tabii. Araba yerine de at arabası kullansınlar. Benzin zammı etkilemez.
yuruyemiyorlar mi
Haklısın eşek olana semer vuran çok olurmuş tebrikler böyle devam et
ne alaka insan once dunyaya iyi davranmali hayvanlara zarar vermeden
Harbiden ya et yiye yiye hastada olurlar şimdi sıra alamıyoruz da derler doktordan :)
et yemiyorsan yiyenleri eleştirme tahıl kafa sanki hiç küçükken tavuk köfte ya da balık yemedin
Nefes alıyorlar sonra neden yaşlanıyoruz almayın usta işte ya
O da bişey mi su içiyorlar ayıptır ya susuzluk olacak sonra tasarruf yapın yıkanmayın içmeyin kardeşim
su icilmeli tabi 5 litre 25 lira ama bence erikli icebilmeli herkes
50 lira falan erikli
Kocanın bamyası olursa mutluluktan havalara uçarsın o zaman bandıra bandıra yersin
Direk aç şu diyetine başlasınlar olsun bitsin
bi insan troll soruya niye sinirlenir
😅 Düşünceye bak çok komik.
Sen yemiyorsun diye herkes veganmi olmak zorunda
evet etik olarak baktigimizda
Etik? O ne etek gibi bir seymi giyinnmek icin
😂🤣 guldurdun beni uygar olmayi ogren kizim
Ayyy sekerim uygar degilde ayicikli olsam olmazmi? 🤣🤣🤣🤣
Yani oda vat tabi
aslında avcı olsalar bedavaya gelir.
otmu yesınler
Dimi dimi :D
Otta pahalı
degil birde soya kiymasi dedim
Hoşştt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?