Merhaba, maaşım sadece bana kalıyor neler yapabilirim farklı şeyler yapmak istiyorum
2 ay
Merhaba, maaşım sadece bana kalıyor neler yapabilirim farklı şeyler yapmak istiyorum
Maaşınızın tamamının size kalması, finansal özgürlük yolunda stratejik adımlar atmanız için harika bir fırsat sunuyor. Bu süreçte birikiminizi enflasyona karşı korumak için altın, döviz veya hisse senedi gibi likit varlıklar arasında bir sepet oluşturarak riski dağıtmak en mantıklı yoldur.
İbrahim selam 😊
32 yaş, maaş tamamen sende, bunu güzel fırsata çevirebiliriz 🔥
Önce 3–6 aylık giderini hesaplayıp kenara “güvenlik yastığı” ayırmanı öneririm 💰
Sonra maaşın en az %20’sini otomatik olarak birikime yönlendirebilirsin.
Birikim kısmını da üçe bölebilirsin:
Biri acil durum, biri orta vadeli hedefler (tatil, araba vs), biri de uzun vadeli yatırım (emeklilik, fonlar, hisse senedi gibi YTD 😛).
Ayrıca kendine yatırım kısmını unutma; kurs, dil, sertifika, spor… Kazancını artıracak her şey uzun vadede en iyi getiri sağlar 💪
İstersen gelirini ve yaklaşık giderini yaz, sana daha net bir plan çizeriz 🧠📈
Cevap
1Cevap
Ulkeler gez orada yemek ye
elinde olmayan tum teknolojik cihazlari al (tablet mesela)
oyuna para yatir
kizlarla takil Kqjqioqoqqqqj1i818181
is kur ya da parani biriktir iyi bi yer kur
ülkeleri gezmeyi düşünüyorum en büyük hayalim pasaport çıkardım. steam üzerinde 1500 oyunum var
Yapcak baska ne varkj
Ben cok param olsa okul acardim falan
keşke okul açabilecek kadar paramız olsa dimi ne güzel bir düşünce
ne kadar paran arttigina bagli olarak acabilirsin ama gerci bi fiyati aklima geldi okulun cooook uzun zaman alir 😆
ileride paramız çok olursa birlikte yaptırırız artık altından kalkamazsak :D
Lannn ben sey planliyordum zaten Allahin izniyle doktor olursam hastane acicaz bilmiyorum kac kisi olur
biz isteyelim hepsi olur
degerli madenlere
Faize yatır dmdmd
sen neler yapıyorsun
Alışveriş asla para biriktirmem ndkdk
bende öyle çok harcıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?