Her ay 15-20 bin lira nasıl yatırıma dönüştürülmeli, altın mı hisse senedi mi?

Her ay 15-20 köşeye atmayı düşünüyorum, şimdiye kadar hep altına çevirip attım ama hisse vs. almak mantıklı olur mu diye düşünüyorum. Ne olarak biriktirmeliyim? Hisse mantıklı mı, altından devam mı edeyim, başka bir tavsiyeniz var mı?
Her ay 15-20 bin lira nasıl yatırıma dönüştürülmeli, altın mı hisse senedi mi?
Cevapla