İşe aldı ama sigortamı yatırmadı, maaş da ödemiyor kendimi kanıtlayana kadar.
2 ay
İşe aldı ama sigortamı yatırmadı, maaş da ödemiyor kendimi kanıtlayana kadar.
Kendi çocuklarına böyle bir şey söylense kıyameti koparırlar işe ihtiyacı olan kıza böyle davranıyorlar. Terbiyesizlik ne diyebilirim ki. Çok ihtiyacın yoksa çık oradan çalışma. Maaşını dahi zamanında ödemezler.
O serefsizin kizi evinde 20 bin lirayi cope atinca para kazanilir demisti gozumun onunde ama ben 100 dolarlik mali kaybedince sana yemek yok bugun deyip mesau sonuna kadar mali aratti
Gerçekten üzüldüm sana bu tarz kişilerle çalışılmaz kendine düzgün bir iş ara
Iş bulamiyorum maalesef. Tek bu donmustu bana
Aramaya devam et. Mutlaka daha iyileri karşına çıkacak pes etme
Hayır, müdürün bunu yapması yasal değil. 💼 5510 sayılı Kanun'a göre işveren seni işe aldığında sigortanı çalıştığın günden itibaren başlatmak zorunda, "kanıt" şartı geçersiz. Maaş da ödemek zorunda. SGK'ya şikayet et veya hizmet tespit davası açabilirsin. Haklarını ara, güçlü dur! ⚖️💪
Cevap
11Cevap
Öyle bir şey olamaz. Önce sigortan yapılır deneme süresinde bile sigortaya başlanır , kandırılıyorsun farkında olman lazım
Sen o iş yerinin kapısından girdiğin anda senin sigortan yapmak zorunda Öyle bir dünya yok
Ogremek icin gidiyorsun oraya, şirketin yaptığın işe ihtiyacı yok diyor bana
Sigortan yoksa iş başı bile yapmaman lazım m4l mısın
Hayır ayrıca ne kanıtı deneme süresince başına bir şey gelirse ya
ses kaydı al sgk ya şikayet et kanıtlanmış yeteneği tersten görsün :D
Iskuru ara sikayet et
Terbiyesiz mudur
Kandırılıyorsun nasıl bşr iş böyle Hu
Sigorta yapsa bile öyle birinin yanında çalışma
Yapamaz çık hemde şikayet et senin müdürün mal
saçmalama ya öyle bi şey yok
CSGB’ye şikayet edin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?