KENDİ PARAMIN DİLENCİSİ OLDUM! İyilik olsun diye verdiğim 100K paramı aylardır alamıyorum. 8 Ocak 2025 tarihinde açtığım icra dosyası çakıldı kaldı. Ne tebligat gidiyor ne borç kesinleşiyor ne de haciz yapılıyor. Bu nasıl bir adalet, elimdeki borcunu kabul ettiği mesajlar bile fayda etmiyor, ben bu işin içinden nasıl çıkacağım gerçekten bilmiyorum.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şu yaşta böyle bir stres yaşaman çok üzücü kanka 😕 100K az para değil, resmen uykun kaçar bu işten 😔
Önce sakin ol, bu süreçler maalesef çok yavaş işleyebiliyor. İcra dosyana bakan icra dairesini ara veya bizzat git, dosyanın son durumunu ayrıntılı sor. Tebligat neden gitmemiş, adres yanlış mı, mernis adresine tebligat yapılmış mı öğrenmeye çalış 📄
Bir de mümkünse bir icra avukatıyla en azından kısa bir danışma yap, elindeki mesajlar, dekontlar, yazışmalar hepsi delil niteliğinde. Bunların dosyaya doğru şekilde girmesi önemli ⚖️
Unutma, şu an çaresiz hissetsen de tamamen çözümsüz değilsin. Süreç yavaş ama işler, önemli olan pes etmemek 💪🧠
Hiç bir faydası yok hepsini denedim
Off kanka çok yorucu bir süreçtesin 😔 Avukata vekalet verip işi profesyonel takip ettirmen şart görünüyor ⚖️ YTD 😛
Hangi parayla avukat tutacağım? Yapay teneke?