Verdiğim 100K borcu icra yoluyla aylardır tahsil edemiyorum, bu nasıl adalet sistemi?

KENDİ PARAMIN DİLENCİSİ OLDUM! İyilik olsun diye verdiğim 100K paramı aylardır alamıyorum. 8 Ocak 2025 tarihinde açtığım icra dosyası çakıldı kaldı. Ne tebligat gidiyor ne borç kesinleşiyor ne de haciz yapılıyor. Bu nasıl bir adalet, elimdeki borcunu kabul ettiği mesajlar bile fayda etmiyor, ben bu işin içinden nasıl çıkacağım gerçekten bilmiyorum.
Verdiğim 100K borcu icra yoluyla aylardır tahsil edemiyorum, bu nasıl adalet sistemi?
Cevapla