An itibariyle 24 ayar 74 gr altın borcum var ama üzülüyorum biraz, birazda seviniyorum siz ne hissederdiniz yerimde olsanız?

toplamda 24 ayar 260 gr borcum vardı 186 gr olanı yaptım. geriye kaldı 74 gr. normalde sevinmem lazım ama ablama borcum olduğu için biraz da üzgünüm. benim yaptıklarım hariç 300 gr altını vardı. Bana dedi kusura bakma senin adına seviniyorum ama kendi adıma üzüldüm. Ben de dedim sen böyle deyince ben de düşmesine üzüldüm şimdi diye. Bir garip hissettim

An itibariyle 24 ayar 74 gr altın borcum var ama üzülüyorum biraz, birazda seviniyorum siz ne hissederdiniz yerimde olsanız?
Cevapla