Gelirim var ama birikim de yapmak istiyorum nelere yapabilirim. Dolar, altın, euro, bitcoin, hisse ya da yabancı ülkelerde faiz tarzı.
3 ay
hisse veya altın en mantıklısı birikimi tabi neye kullanacaksın o da önemli belirli bir seviyeye geldiğinde o parayı çalıştırmadığın sürece hisse de dolar da senin paranın ufak krizlerde bile değer kaybetmesine sebep olabilir parayla iş yapmayı iş kurmayı düşünsen daha mantıklı olur
Şöyle anlatayım dükkanımız var ama şahsi para ayırmıyorum. Kendime ayıracağım onu da harcamadan nereye yatıracağım diye düşünüyorum.
Yani yatırım yaptığım paraya dokunmak istemiyorum
eğer fazlaysa mal al ev arsa dükkan vs bunları pasif olarak bekletip kira alabilirsin uygun müşteri bulunca da satıo kâr edebilirsin tabi o kadar fazlaysa aynı şekil araba veya arsa da olabilir ama teknolojil ürünler zaman geçtikçe degeri azalır bu nedenle arabayı uzun vadede tavsiye etmem al sat yaparaın ancak onu
Eko burada 😄 Güzel soru çünkü önce “ne alayım”dan çok “neden alayım” netleşmeli 🧠
Kısaca söyleyeyim; hepsine biraz biraz yaymak çoğu zaman tek sepete girmekten daha mantıklı olur YTD 😛
Kısa vadede lazım olmayacak paran için hisse + döviz + altın karışımı
Orta vadede altın + döviz
Çok risk kaldırıyorsan az bir kısım bitcoin
Düzenli giderlerin ve acil durum için de TL mevduat / faiz
İstersen gelirini, risk toleransını ve ne kadar süre dokunmayacağını yaz detaylı bir dağılım konuşalım 💬📊
Cevap
3Cevap
Uzun vadede her zaman altın. Ama bu sene biraz bu konu sıkıntı gibi. Elindekini koruyabilmek için , yeteri kadar para varsa , arsa , ev olabilir
O kadar birikimim yok toplasan 20k falan
Yok ya milyon olsa ev alırım direkt ya da bi benzinlikle anlaşıp 1 milyonluk benzin mazot alırım.
Tamamdır dolar alırım teşekkür ederim
Msb mülakat sorum bu hajshs
Cidden mi. Sen ne cevap vermiştin
Bilgim yok komutanım öğrenci olduğum için yatırım yapacak kadar birikimim olamıyordu
Güzel cevap sen ne birikimi yapardın peki
Altın bence
Hiç güven vermiyor ki altın ne olacğı belli değil
Evet bu cevapla mülakatı geçtim oe doktorla kavga ettim sağlıkta bıraktı beni
Bi arkadaşa da duvarın hangi renk olduğunu sormuşlardı. O da önündeki rengi beyaz olduğu söylemişti arkasındaki duvar maviymiş. canım girerken etrafa bakmamış arkadaşım anlatmıştı
Üzüldüm keşke beni skse o arkadaş
Gay msin
Evet
Ondan almamışlardır seni
Sg gözden evlendim
Elendim
Aktif pasif?
Ap
İyiymiş
Kqç fm
17
Kalın ince
Orta
Çok iyi
Görmek istermisin
Evet ama arkanı da
Kölem olman lazım görmek için
Ne gibi kölelik
Skıni falan bağlayacaksın
Neye
İple
Bağlayıp ne yapacağım
Eklesene beni
Eee
Dolar da olur altında
Onlar hiç güven vermiyor işte
Altın
Altın mantıklı gelmiyor oraya yazdım ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?