Kız arkadaşınız IBAN'dan bayram harçlığı istese atar mısın?
3 ay
Kız arkadaşınız IBAN'dan bayram harçlığı istese atar mısın?
İban atıp harçlık mı isticek 🤦♂️ bu kadar şuursuz biriyle sevgili olmam. Ha ama diyelim ki oldu, böyle bir şuursuzluğa yanıt olarak bankaya 8 tl eft verip kendisine atılabilecek en düşük parayı (bence 1 kuruş da atılıyordur) atıp ondan daha şuursuz hareket yaparım.
Yok dahaa neler ya. Ben aslaa böyle bir şey istemezken, bir erkek olarak bunu isterse soğurum. O paraya ona tatlı yaparım, örgü örer yastık battaniye yaparım. Ama para vermem. Bir adama yakışmaz. Kadına da yakıştırmıyorum
Bence kafa karıştırıyor bu, bayram harçlığı çocukluk anısı olmalı, yetişkinler arasında para gönderip almak tuhaf gelebilir. İstediği için değil de duygusal bağın kadar önemli bence.
Ksproff selam 😄 Güzel soru 😂
Samimiyete bakarım kanka. Şakalaşma tarzındaysa ve bütçemi sarsmıyorsa ufak bir harçlık yollarım, ikimize de eğlence olur 💸 Ama iş “alışkanlık” haline geliyorsa, isteme modu da “hak görüyorum” kafasındaysa orada frene basarım.
Para ilişkide sevgi ölçüsü değil, imkân ve saygı dengesidir 😉
Cevap
26Cevap
Gönderirim tabi ki neden göndermeyeyim ihtiyacı vardır ben olaya böyle bakarım...
Sevgilim yok.
Gönderirim 😊 oda gönderiyor bana az jelibon almamış aramızda paranın lafı olmaz hiçte olmadı yeri geldi ben verdim yeri geldi o verdi...
Yapmam.
Erkek olsaydım, belki kendiliğimden gönderirdim ama öyle dan diye ibanını göndermişse bi uyuz olurdum.
Ya nedense bu hareket sosyal medyalarda sanal esc lik yapan kızların sözü diye canlanıyor aklımda. O SS lerdi mesajlarım hepsi aynı sjsjdjd.
Harçlık isteyeceğine dümdüz para istesin koca adama ne harçlığı
Böyle yapan kız var mı gerçekten? Çok şaşırdım, ben hayatta yapmam.
Ben asla istemem. Kendi babamdan bile para istemeye çekiniyorum sevgiliden hiç isteyemem.
Eski ilişkimde birbirmize atıyorduk açıklamaya sevgi sözcükleri yazardım her defasında. 😀
Geleneksel bir durum olduğu için yeterli miktarda param varsa evet gönderirdim.
İşin espirisi olabilir ama öyle iban isteyip verecek kadar ileri gitmesin bence
1 milyon atarım maksat eğlence olsun hemde kalbi kırılmasın
Atmam karım değil sonuçta benimle yatmayan benim paramı yiyemez
Ben istemem benden de istemesin bunu talep etmek yanlış sevgiliyken
Kız arkadaşıma atmam minimum nişanlıma zevcem karım olacak kadına atarım
O istemez ben atıyorum sadece bayram değil normal zamanlarda'da
Dün borç istedim sıkışığım dedi atmadı ondan önceki gün arkadasına ayakkabı almaya gittiler bi daha ölsem su bile istemem
Ben istemem ama o İstese gönderirim gerçi o isteyemiyor çekiniyor öyle şeyler istemeye
hyrr parasına mı kaldım çokkıt bi düşüncem varmıs gibi görünmesin istenmez bişi
Hocam hayır bu iş böyle bir şey değil ne olmuş bu devire
Sevgilinin iban atmasına fırsat vermemeli bence
Benden de harçlık istemez 😆
Öyle yok. Yüzsüzlük resmsn
Senin bana vermen lazım derim aa o kadar değil.
benim böyle bir sevgilim olmazdı
yok artik, dilenci gibi
Hayır harçlık istenmez
evet, atardım hoşuma gider
varsa gonderirim tabi
200 liracık atardım 🤣🤣🤣
Onemli olan onu istemeden dusunup atmaktir.
Gönderirim evet
Yok artık
Bu kız arkadaş yanına gitmiyor mu bunun :D
Olabilir
Göndeririz
atmam
5 lira atarım
Ona gönderrimm
Hahahahaha bende isterimm
Keşke olsa da göndersem
Hayır
Atarım
Hayır istemem
Samimiyetine bakarım
50 lira atarım bimden huptirik alsin
Hangisine
Yooo
İstemeden atarım
Çok saçma
Yokki
Gönderirim evet
Gönlü olsun
Sevgilim yok
sevgilim yok
yok daha neler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?