Taksi veya tag ile köprüden geçince köprü parasını ödemek zorunda mıyız?

Bugün TAG ile Kocaeli’den Sarıyer’e geldim. Uygulamada 1.645 TL ücret gözüküyordu. Ona göre paramı hazırladım. Benden 2000 TL aldı hakkı mı bu onun? Çok da kaba biriydi sinirim bozuldu hakkımı savunurken ağlayacaktım
Güncellemeler
3 ay
sarıyer’den kocaeli ne giderken köprü parası ödememiştim ama. uygulamada ne şse onu ödedim
Taksi veya tag ile köprüden geçince köprü parasını ödemek zorunda mıyız?
Cevapla