0’dan yeniden baslayanlar icin ticaret yapmanın püf noktaları neler, online mi klasik mi daha mantıklı?

Daha önce yaptım evet ama başaramadım. Bir miktar borçla seneyi kapattık. Şu an yeniden ve kimseden desteksiz şekilde 0'dan başlıyorum ufak ufak. Sizce bana verebileceğiniz tavsiyeler ve püf noktalar nelerdir. Sizce online ticaret mi yoksa eski usül mü? Ne gibi hamleler ve ürünler mantıklı olur? Nerelere yoğunlaşmalıyım. Her fikre açığım ve saygım sonsuz. Görüşlerinizi bekliyorum. 🙏🤍
0’dan yeniden baslayanlar icin ticaret yapmanın püf noktaları neler, online mi klasik mi daha mantıklı?
Cevapla