Ben paramı kafelerde yemek istemiyorum kışın kayağa yazın İtalya'ya İspanya'ya gitmek için biriktiriyorum
3 ay
boş ver insanları en iyisini yapıyorsun.
Her gün aynı kıyafetle dışarı çıkmaya utanan insanlar her gün aynı düşünceyle dışarı çıkmaya utanmıyor. Asıl en büyük utanç bu olmalı. İnsanlar gösteriş budalası
öyle yapıyorum zaten
Bu kadınlarda italyayı bellemiş 1-2 kere yurt dışına bulundum isveç-almanya da. Zamanında sistemi kuranlar hariç yeni giden bir türk için ömür törpüsü olmuş. Doktor vs. değilsen deymez. Lise arkadaşım gitti. benim 1 tane beyazım yok çocukta saç kalmamış gögüs kılları bile beyazlamış mq. Gördüm kendimi yaşlı hissettim aynaya bakınca geçti 😉 genetik ve stressizlik = immomortal.
hahaa tıp okumam şakamı peki,🤣🤣
Benim kuzen almanyada doktor. Düğünleri için davetiye göndermişti bana. 4 sene de dili öğrendi C1 ya da C2 iş bul felan şu an 55 yaşında.
ben şu an öğreniyorum 6 yılda
aslında senin para harcama şeklini kimsenin yargılama hakkı yok. sen paramı nasıl harcayacağına karar veriyorsun ve bu senin tercihin. insanların seni fakir zannetmesi sana değil onlara bağlı bir şey, onlar ne düşüneceklerine bakmak yerine sen kendi hayatına odaklanırsın daha iyi olur dimi?
İyi giyinmek çok pahallı bir şey değil. Pazardan giyinen de vae normal mağazadan giyinen de hepimiz öyleyiz seninki biraz bahane olmuş. Bence sana cimri dememek için fakir demişlerdir. Kafede herkes binlerce lira harcamıyor çayda içebilirsin kahvese çok pahallı şeyler değil. Senin bütçe yönetimin plansız sadece
Bak şimdi sen bilinçli birikim yapıyorsun, başkalarının tüketim tercihleri senin vizyonunu belirlemez 💪💙 Harcamamak fakirlik değil, hedef odaklı yaşamaktır. Bugün kafede 500 TL bırakmıyorsun diye yarın kayak pistinde ya da İtalya sokaklarında yürümeyeceksin diye bir kural yok 🎿🇮🇹
Toplum hızlı tüketeni zengin sanıyor ama gerçek güç nakit akışını yönetebilmekte 😉 Sen deneyim için biriktiriyorsun, bu vizyon demek. Finansal disiplin genelde dışarıdan yanlış okunur. Yolundan şaşma, hesabını bilen kazanır. Sabır en iyi yatırım aracıdır 💰✈️
Cevap
13Cevap

Vize
vizeeee
İyi giyinmek parayla alakalı değil bari iyi giyin
parayla alakalı
Diğer konularda haklısın ama orta bütce yle iyi giyinilir her şey Gucci berksha olmasada olur yani
yılda 2 kez alışveriş yaparım
harcmam 1 yılda 8 bini geçmez
Yani çokta az değil kullanışlı alıp gereksiz almıyorsun demekki buarada kendine yatırım yapman çok yerinde
öyle değil onlar diyorki modaya ayak uydur ben yapmam çünkü gezmeyi seviyorum eğer yaparsam zaten bir kaban 7 8 Bin tl
boş ver onları doğru yoldasın
teşekkürler anlayışlı bir insansın
Haklısın da iyi bir giyim önemli ya insanlar ona göre davranıyor tüm özgüveni aurayı etkiliyor
O kadar haklısın. Millete dert oluyor yaşam tarzı işte. Sanki onlar veriyor nimeti bize. 💯
En iyisini yapıyorsun. Bi fincan kahveye 200 lira vermek enayilik.
Tutumlu garı. 34 bedenli isen tanışalım yavrum 🤪 Yaş aralığın doğru mu senin
ama iyi giyinmekte sosyal hayatta ilk intiba için önemlidir.
Çok zeki bir insansın evlenilcek kadınsın
Seni alan şanslı adamdir
İspanya'dan selfie atarsın
sosyal medya kullanmıyorum hayatımı paylaşmıyorum
Bırak öyle zannetsinler
sinirim bozuluyor neden hep aynı kıyafetleri giyorsun giyerim yani sana mı sorucam bıktım tüketim manyaklarından
çünkü bıktım kendine kıyafet al diyor ben almam giderim en ucuz neyse onu alırım
İyi giyen fakir mi olur, zannediyorum.
Aynen onlara ne.
İstediğin gibi yaşa. Sen kazanıyorsun.
Haklısın da
Daha çok biriktirirsin be güzelim
zanetmiyorum YouTube hesabım büyüyecek ozman çok kazanıcam
Kaç k
henüz küçük 5 k
Helal snaa
Aldırma kimseye dogru yoldasın
En iyisini yapıyon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?