33 yaşında 6 yıldır çalışan birinin hiç birikimi olmaması normal mi?

Ailesinin durumu da iyi, aileme yardım ettim falan diyor da.
33 yaşında 6 yıldır çalışan birinin hiç birikimi olmaması normal mi?
Cevapla