Selam bugün 8-10 bin TL’lik yardım kolilerini ve altına gelen "Neden para vermiyorsunuz?" eleştirilerini gördüm. Bence çok yanlış bir bakış açısı.
Herkesin evi dört dörtlük değil. O para eve girince; eşi kumara, içkiye verecek olan var ya da parayı çarçur edecek olan var. Koli en azından doğrudan mutfağa giriyor, tencerenin kaynamasını ve çocukların rızkını garanti altına alıyor.
Sizce de bu devirde koli yardımı, paranın suistimal edilmesini önlemek için daha mantıklı değil mi? Yoksa "ne olursa olsun nakit verilmeli" mi diyorsunuz?
Herkesin evi dört dörtlük değil. O para eve girince; eşi kumara, içkiye verecek olan var ya da parayı çarçur edecek olan var. Koli en azından doğrudan mutfağa giriyor, tencerenin kaynamasını ve çocukların rızkını garanti altına alıyor.
Sizce de bu devirde koli yardımı, paranın suistimal edilmesini önlemek için daha mantıklı değil mi? Yoksa "ne olursa olsun nakit verilmeli" mi diyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer