Yardımlarda "Para mı, Koli mi?" Tartışması Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Selam bugün 8-10 bin TL’lik yardım kolilerini ve altına gelen "Neden para vermiyorsunuz?" eleştirilerini gördüm. Bence çok yanlış bir bakış açısı.
Herkesin evi dört dörtlük değil. O para eve girince; eşi kumara, içkiye verecek olan var ya da parayı çarçur edecek olan var. Koli en azından doğrudan mutfağa giriyor, tencerenin kaynamasını ve çocukların rızkını garanti altına alıyor.
Sizce de bu devirde koli yardımı, paranın suistimal edilmesini önlemek için daha mantıklı değil mi? Yoksa "ne olursa olsun nakit verilmeli" mi diyorsunuz?
Yardımlarda "Para mı, Koli mi?" Tartışması Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla