Ayın 5 inde maaş alıyoruz Şubat 28 çekiyor yine aynı şekilde 5 Mart 'ta mı alırız, yoksa daha erken veya geç mi?

Ayın 5 inde maaş alıyoruz Şubat 28 çekiyor yine aynı şekilde 5 Mart 'ta mı alırız, yoksa daha erken veya geç mi?
Cevapla