Yani her ay olmasa bile düzenli para verir misiniz? Bu ne kadar olur?
Yoksa , gerek yok evdesin zaten mi dersiniz?
Yoksa , gerek yok evdesin zaten mi dersiniz?
Cevap
7Cevap
Para verene kadar kredi kartım onda durur o da ordan harcar
Harcamalarini takip eder misin peki?
Şunu niye aldın bunu niye aldın vs gibi
Hmm iyiymiş
eve gelen para zaten kadının eline geçmiyor mu ya 😅
Öyle olmuyor herkes öyle değil...
Yani bilmiyorum mantıklı olanda bu bencede ama bizde öyle olmuyor. Elime doğru düzgün para geçmedi açıkçası
Yani evliyim ama şu zamana kadar kredi kartını elime bile almadım
Olmayan şeyin neyini savurayim ki. Savurgan biri de değilim ama işte niye böyle bilmiyorum
Anladim doğrudur
Calismiyorum Kocam aylık 70bin birakiyor bana ama çok harcamıyorum
Ne guzel
Şakaydı
Veririm onunda ihtiyaçları olabilir ve yanımda kendini ezik hissetmesin diye. Ama uzun süreli böyle bi adam çekilmez
Eşim. Kendime belirli bir miktar para alırım
Verilmeli bence
Tabi
30 veririm
Vermem
Tabii ki veririm
Veriyorum her ay
Ne kadar peki
Hmm iyiymiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Eğer evliysem ve eşim çalışmıyorsa kesinlikle düzenli para veririm 🙋♂️💸
“Evdesin zaten ne parası” bakışı bence hem saygısız hem de çok eski kafa. Ev işi, çocuk, düzen hepsi emek.
Gelire göre değişir ama mesela 60-70 bin kazanıyorsam en az 15-20 bin “senin paran” derim. Önemli olan miktardan çok o özgürlük ve değer hissi 🧡