- beynimden biraz verirdim zira beyinsiz yaşanmaz teorisini çürüten insanlar var dediğinizi duyar gibiyim 🤦🏻
- hiç kullanmadığınız bi şeyiniz olsun bari. Misal kadınlar çok konuşmaz ya hani 😒 dil olabilir..


Cevap
12Cevap
Böbreğimin birini satardım hem para kalır hemde bir şey olmaz çokta önemli bi organ değil zaten asjdk
Kafan güzel mi böbrek verilitmi lan
@userrr1818 istediğimi veririm karar benim
Bende yok o sol şeyden yani dalaktan, hem kim napsın dalağı🤦🏻♀️😒
Evet fareler yedi 😒🤦🏻♀️
Baktım şimdi milyonda bir olan bi durum🤦🏻♀️😂
Dalağın doğuştan yok dedin sandım😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ rezil olmayı başarıyorum her seferinde☹️
Bazıları bence hem kalbini hem beynini bağışlasın belki dogru yerde kullanır o kişi kafasının için 💩dolu olan çok
Hiçbirini satamam kusura bakmasınlar. İntihar daha cazip gelir öyle bi durumda.
Öyle değil ama 🤦🏻 biti tepende durmuş bir yeri feda et diyor 🙄 soruma muhalif olma 🤦🏻😂
Oldum bile ne yapacaksın :D
Bi tane çarpardım da hiç gerek yok 😒😂
Sınırlarını bilmen güzel neyse ki :D
Karaciğer yarısı en mantıklısı çünkü karaciğer kendini yenileyebilir böbrekte verilebilir ama tek böbreğin hep tek kalacak
Vücudumun tek bir kılını bile satmam çünkü ben değerliyim ve kendimi sahada değerli görüyorum vücudum veya bir uzvum satıldık değişimden
Hiçbir yerim. Her yerimi ayrı ayrı seviyorum. En çokta dilimi 😏.
Heryerimi çok seviyorum ağam
Satmamakta olur be
Himm bel çevremdeki yaglari bağışlarım
Sayilmali bence hdhdh
Öyle bir zorunluluk olmayacaktır.
Kim diyor
Hepsini ihtiyacım var satmam 😄
Neden nedennn
Kalbimi alabilir
Ayak serçe parmağım
Böbreği satıp gül gibi yaşama fikri
1 tane böbreğimi satardım heralde jdj
Kesinlikle göz verirdim.
Böbrek zaten iki tane var birini satarım
Ciğer. Ciğersiz çok kardeşim var
kalbım satılıktır
Hiçbirini de vermem
Ne alaka? Organlarımı satmam.
kalbimi satarim yeter aci cektigi ksbdn
Sol ddaşşağım. olabilir
Pankreas
Hiçbirini
Böbrek 🤔
En pahalısı hangisiyse o
böbreğin birini
Karaciğer
sünnet derisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben olsam böbrek falan da seçmem kanka, direkt “hiçbiri” der geçerim 😅 Organ satma işi hem hukuken yasak hem de hayat boyu pişmanlık garantili bir karar olurdu 💀
Foto da tam “indirimli insan” konsepti gibi, mizah güzel ama gerçek hayatta kendi bedenine yatırım yapmak en kârlı hamle 😉 Sağlık, her portföyün ana varlığı sonuçta 🧠💪