Gümüşte dün yaşanan%35 lik düşüşün ardından tepki alımları gelir mi ve gümüş almak mantıklı mı?

İki günlük beklemen düzeltme sonrasında*%35 lik düşüş yapan gümüş Pazartesi tepki alımlarıyla yükselişe geçer mi ve bu bir alım fırsatı mı sizce alınır mı?

Gümüşte dün yaşanan%35 lik düşüşün ardından tepki alımları gelir mi ve gümüş almak mantıklı mı?
Cevapla