https://ibb.co/sdNnM1zf
28 yasinda 250 bin dolar biriktirdim, 2 yilda 1 milyon dolara cikarmak mantikli mi?
https://ibb.co/sdNnM1zf
2 yıla 1 milyon olur mu?
O sırada 67 bin biriktiren ben 😂
Dolarda ise iyi yine, kaç yaşındasın?
Ne doları be eskort muyum ben
Ben eskortum mu demeye çalışıyorsun yani 😂
Var bi şey sende
Yazılımcıyım, global büyük bir şirkette çalıştım, orada kazandım çoğunu
Maşallah evlenelim parayı bölüşelim benimkini de katarız 🥲
Evliyim zaten, şimdilik 2. eş düşünmüyorum maalesef. İleride olabilir
Bu kadar zengin olup bu yaşta niye evlenir ki insan eşin ne iş yapıyor
Eşim okuyor daha. Evlilik zenginliğime engel değil zaten
Önce tebrik ederim 28 yaşında 250 bin dolar çok iyi seviye 💰👏
2 yılda 1 milyon dolara çıkmak için paranın yaklaşık 4 katına çıkması lazım. Bu da yıllık bileşik kabaca yüzde 80 civarı getiri demek. Bu oran normal yatırım dünyasında çok agresif ve riskli 😅 YTD 😛
Teorik olarak imkansız değil ama sürdürülebilir ve makul değil. Daha uzun vade planlarsan hem uyku kaliten hem finansal sağlığın çok daha iyi olur 😉
Cevap
1Cevap
Ziyaaa 😂😂😂
Gel kanıt atayım
Sen küçük sayılarla oynamaya alışmışsın ;)
250 bin olabileceğine inanamıyorsun değil mi 😂
100 dolar göz hakki istiyorum
Fotosunu atarım
100 dolar mı görmedin sanki 😂
Bi ara bir yüzlük ateşlerim sana 😂
1000 olsa ne yaparsın 100le bu kadar şey yapıyorsan 😂
Ağda mı?
@TheMurad güncellemeye bak, sende yok diye kıskanma 😂😂😂
@TheMurad bu kadar parayı fiziksel olarak cebimde taşıyacağımı mı sandın 😂😂😂
https://youtu.be/Jaor8PCnRt8?si=V9sC2bd_3-TZQ7p4
Soru sahibe bu muameleden lazım 😂
@TheMurad kendin demişsin, kamuda çalışıyorsun, bu kadar parayı hayatında göremezsin zaten. Ben yurt dışında kendi işimi yürütüyorum, nakit para kullanılmıyor burada, o yüzden tüm paralar dijital. Bana çulsuz deyip kendi fakirliğini anlatıyorsun burada 😂
Sen yalanda biloooo babayıda geçtin 😂
youtube.com/shorts/IaVrKaVvD24?si=MhDVC5r83r9CVMW9
@TheMurad yurt dışında köylere gittiysen bilemem, londrada nakit para yok gibi, sadece turistler kullanır. Her şey apple/google pay ile ödenir.
@gizli uye sonuc olarak agzindan bir laf cikti erkek adam sözünden tutar demekki sen erkek degilsin
Söz agizdan cikar popodan degil
Adam degilsin madame
Yurtdisinda apple pay diyor yani almanya isvicre avusturya hollanda italia yunanistan bosnia fransa pek rastlamadim hatta tam tersi nakit ve banka karti cok popüler kredi kart dahil pek kullanilmaz avrupada
Londradayim dedim. Sözümde durup kanıt da attım ;)
İngiliz aksanı ne alaka, ingilizim demedim, ingilterede yaşıyorum dedim 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar