Günümüzde ilk buluşma'da hesabı hangi cins ödemeli?
Kadın
Erkek
Yarı yarıya
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Günümüzde ilk buluşma'da hesabı hangi cins ödemeli?
Kim ilk buluşmaya davet ettiyse o ödemeli ister erkek olsun ister kadın farketmez. Sonraki buluşmalarda kimin davet ettiğinden bağımsız sırayla bir erkek bir kadın ödemeli erkek istediği kadar hep buluşma yapan taraf olsun hep erkek hep erkek olmaz. Sürekli erkeğe ödeten kadın kadın değildir
niyete bağlı. karşıdaki kişi sırf bedava yemek için gelmişse, düşüncesi ya da umursaması yoksa bana karşı gerekirse tuvaletten kaçar hepsini ona kitlerim. ama niyeti öyle olmayan biri için tabiiki ben öderim
Erkek ödemeli.. hepsinde erkek ödemeli aslında. Hiç bir kızın zaten para ödemeyen bir erkekle duygusal ya da gerçek bir ilişkiye gireceğini hiç sanmıyorum. 👍
Grofro selam 😊 Güzel soru, yıllardır bitmeyen tartışma bu 🔥
Bence en adili ve en rahatlatıcısı yarı yarıya 😉 Özellikle ilk buluşmada kimsenin kimseye borçlu hissetmediği, güç dengesinin bozulmadığı, beklenti yaratmayan yöntem bu 👍
Tabii isteyen jest yapar, karşı taraf da bir dahaki sefere telafi eder ama ideal seçenek: Yarı yarıya 🧾💳
Cevap
6Cevap
ben öderim
Her zaman erkek öder, hesabı ödeme konusun açan erkek erkek değildir
Erkek atm değildir erkeklikte her şeyi üstlenmek değildir kalıplarınızda boğulmanız dileğiyle iyi günler
ogrenciyse maddi durumuna gore yari yariya yapabilir ama erkek zenginse net erkek odemeli bir erkek deger verdigi kadina emek verir para da harcar, ama hep erkek odememeli ilerleyen datelerde kadin da jestler yapmali
Kimin eli uzunsa o ödesin.
Bence her zaman erkek ödemeli
Herzaman erkek ödemeli
kadın ödesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?