Ee tabiki ucuz hatta bedava olduğunuz için sizi sececeklerdi
Sizce boş beleş, işsiz güçsüz bir erkekle sevgili olup mutlu olunabilir mi?
Ee tabiki ucuz hatta bedava olduğunuz için sizi sececeklerdi
Tipini beğenip şu hayattan sıkıldım vitrin süsü dediğim çocukla yüz versem bakardı kişisi gruptan arkadasla sevgili olmuş gece 1 civarları yatakta kola içiyor bu kızı gördükçe sinir oluyorum ama ben bu çocuğu da hoslanmistim yani zoruma gitti istersem bozarım ama elime biseyde geçmez.. insanlar işsiz boş erkek ya da ilişkilere nasıl yöneliyor onlarda onlar gibi amaçsız hayatları olduğu için mi ya da neler olabilir?
Mantık evliliği yapacağım çok sevilmekle ama düşündürüyor fakir olup Bir kahve alan erkek ne kadar mutlu edebilir ki?
Zaten onu aldatmasa benimlede date çıkmazdı eninde sonunda ilişkileri de biticek zaten boşuna kullandiriyor kendini. Peçete misali bence
İşsiz güçsüz boş beleş dediğin adam olabilirsin ama parasız yaşayamazsın. O tipteki bir adam ya ailesinden geçiniyordur sorumluluk sahibi değildir ya da illegal yollardan para kazanıyordur. Yanlarındaki kızların da sağlam ayakkabı olduğunu sanmam.
Sen öyle bir erkeğin yanında olduğun zaman aaa zor zamanımda yanımda oluyor ne fedakar kız demez tam aksine seni kullanılacak bir enayi olarak görür.
Zaten o kız öyle bir konumda sırf nispet olsun diye mutluluklarını paylaşıyor gördükçe sinirim bozuluyor
160 bin için ağlıyor tüm birikimi dediği şey yaptığı kazadan kalan hurda motor. Mutluluk bu kadar ucuzsa niye mutlu değilim düşüncesi ile kemiriyorum kendimi
İki tane farenin çiftleşmesi seni niye bu kadar etkiliyor anlamadım. Senden başka kız bulabiliyor olması öyle bir çocuğu daha değerli yapmaz. Önemli olan nasıl nitelikteki kızlarla birlikte olabildiği. Sanki zengin saygın bir adam kalkıp ona kızını vermiş gibi değere bindiriyorsun. Çok saçma yni
Kriterlerimizi bu kadar dusurmesek erkekler de bizi bu konumda görmezdi diye düşünüyorum. Kızla sevgili olmadan öncesinde benimle kahve içiyordu birkaç gün öncesinde benden yüz bulamadı o yatağı gösterince koşa koşa onun koynuna girdi ee onun gibileri varken kim zor kız isterdiki herkes fiyatı ucuz olan ama işe yarayan mal a bakardı
Elindeki motorun daha güzelini bile alırım ama almayacağım ben biraz olgun ve mantık çerçevesinde bakıyorum hayatta onceliklerim var ne kadar burada zoruma gitse de 😑
Sadece zoruma gitti yataktaki videoları görünce böyle mutlular falan ya
Tamam da neyini kıskanıyorsun bunun? O kızla kimse evlenmek istemez ama seninle evlenecek bir sürü adam bulunur. Önemsiz bir erkeği yatağa almak bir kadın için başarı değil.
Şu an aslında çocuktan çok kendine ve kıza sinir oluyorsun gibi duruyor 😅 kıskançlık, egon, “ben istesem alırdım onu” duygusu hep karışmış. Normal bu, insanız sonuçta 💆♀️
Boş beleş, işsiz biriyle mutlu olunur mu kısmına gelirsek; işsizlik geçici olabilir ama amaçsızlık, sorumsuzluk, miskinlik kalıcıysa ilişki yorar. Para tek başına mutluluk getirmez ama parasızlık da çoğu ilişkiyi germeyi bayağı iyi başarıyor ☕💸
Senin burada asıl sorman gereken soru şu bence: “Ben nasıl bir hayat istiyorum ve yanımdaki adam bu hayata uyum sağlar mı?” Eğer sen düzen, emek, hedef seviyorsan yanındaki adamın da en azından çabalayan biri olması lazım. Yoksa başta eğlenceli gelen şey sonra yük olur.
“İstesem aralarını bozarım” kısmına hiç girme bence 🙅♂️ hem sana bir şey kazandırmaz hem de enerjini düşürür. Sana değer verecek, seninle net olacak biri varken niye üçgenin köşesi olasın ki? Sen peçete falan değilsin, kimsenin yedeği de olmak zorunda değilsin 💪
Mantık + sevgi birlikte olunca en sağlıklısı oluyor. Sadece para odaklı biri de mutsuz eder, sadece “çok seviyor ama hiçbir sorumluluk yok” profili de uzun vadede yıpratır. Dengeyi kovalayan kazanır diyelim 😄
Niye sinirimi bozuyorsun? Boş biri için çabalamak istemiyorum evet alkol içip karı kız düşkünü erkeği adam yapamıyorum evet egom da incindi bende isterdim benim için adam olsundu ama öyle yok işte ya yakışıklı iti kopugu olacaktı ya da efendi olacakti ikisi bir arada olmuyor olsada bana denk gelecek şans yok
Tam da onu diyecektim işte; sen adam olana denk gelmiyorsun diye sorun sende sanıyorsun 😅💔
Yakışıklı çapkınla uğraşmak zorunda değilsin, onu “adam etme” görevin yok. O seçimlerinin bedelini kendi ödeyecek. Sen izlersin sadece 🎬
Egona gelince… incinmesi çok normal. “Benim için değişirdi” ihtimali hoşumuza gider çünkü. Ama biri senin için değil kendisi için değişmiyorsa zaten o değişim de sahte olurdu. Yani aslında kurtulmuş da olabilirsin 🙃
Yakışıklı + efendi kombinasyonu var bu hayatta merak etme ama azlar ve çoğu da ortalıkta “ben mükemmelim” diye gezmiyor. Zaten senin kafan karışıkken gelse kıymetini de tam bilemeyeceksin. Şu dönem senin “ben ne istiyorum, hangi hayata uygun adam lazım bana” zamanın 🧠✨
Boş birine çaba harcamamakta sonuna kadar haklısın. Enerjini boşa yakarsın. O çiftin ilişkisi de bir gün biter belki ama senin “ben istersem alırdım” enerjisiyle uğraşmana hiç gerek yok. Sen seviyeni belli tutarsan zaten oralara inmezsin 🚫
Kendini suçlama. Sadece rotanı değiştir. Para konusu da önemli ama tek kriter yaparsan mutsuz olursun. Hem kafası hem duruşu hem cebi toparlamaya çalışan adamı hedefle. Yani çabalayan adam. YTD 😛💸
Sen standardını biraz güncelle. “Yakışıklı olsun”dan çok “hayatı düzgün olsun”a kaydır. Hem huzurun artar hem egon gerçek yerinden beslenir 😉
Cevap
5Cevap
2 gün sonra iş senin için ciddiye binince de nasıl düzelir diye gelirsin buraya
Öyle bir erkekle evlenilmezki kpss çalışıyorum aynı zamanda bölümümü yükseltmeyi düşünüyorum ona veya onun gibi birine aşık olursam bu kadar dert yetmezmiş gibi gotunu toplayamam oradan buradan o yüzden mantık evliliği
Ben hayalimi ufak ufak inşaa ediyorum birgün yaşarken oda sefil yasicak önceden malum kuryeydi hadi istediği motoru aldı yaşıyor hayatını bundan 5-10 yıl sonra ne yapacak?
Bahsettiğim şey o zaten 😂
her şey gezip eğlenmek olsaydı kimse çalışıp gerçek hayatta yorulmazdi. Ya da ben canım bu hayat için çabalıyorum
Doğru düşünüyorsun. Yanlış hareket etme 😂
Canım sıkılıyor ya. Canımı sıktı bu çocuk
Yaşın artık büyük Böyle bir adamla vakit harcama Düzgün birini bul evlen
Yaşım 25 onlarda çok ufak değiller zaten aradığım erkek modeli bu olsaydı amaçsız yaşar ölürdüm
Sevgili olunmaz gezelim dersin para yok yemek istersin para yok ne gerek var bul işinde gücünde birini
Kızlardan ergenler genelde öyle tipleri seviyor keko hiçbir işe yaramayan tipleri
Sadece hoş görünür içi boş ya yaşları onlarda 20-25 arası olgunluk yok hiçbirinde
Aynen 25den sonra akıllanmaya başlarlar
Zaten kadınlar böyle erkekleri tercih ediyor ya
Ben etmiyorum
Kendjni geliştirmiş mi seviyorsun peki
Uzun vadede mümkün değil.
Hayır olunmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?