Degerli Musterimiz; 52 **** **** 6701nolu kredi kartinizin son ekstresinde belirtilen asgari tutar odenmediginden kredi kartiniz nakit avans kullanimina kapatilmis olup, asgari odeme tutarini odemeniz durumunda tekrar kullanima acilacaktir. En kisa surede odeme yapmanizi rica eder, iyi gunler dileriz. Saygilarimizla, Ziraat Bankasi
Degerli Musterimiz; 6701 nolu kredi kartinizin son ekstresinde belirtilen asgari tutar odenmediginden kredi kartiniz nakit avans kullanimina kapatilmis olup, asgari odeme tutarini odemeniz durumunda tekrar kullanima acilacaktir. En kisa surede odeme yapmanizi rica eder, iyi gunler dileriz. Saygilarimizla, Ziraat Bankasi Not:Bu sms/e-posta mesajindan once odeme yaptiysaniz, lutfen bu mesaji dikkate almayiniz. B001. Aynı gün içinde hem mailden hem de normal mesaj olarak geldi bu ne demek Yasal süreç olmayacak de mi Ilk ay gecikme mi olmuş
2024 yılında Temmuz ayında gelmiş mesaj
Sonraki aylarda birkaç ayın yarı yarıya ödesem yasal süreç olmaz de mi Baktım uyap üzerinden dosya sorgulama icraya genel olarak sorguladım ama gözükmüyor
İcra olmaz de mi
Yasal süreç olmaz de mi lütfen
Lütfen artık bilen varsa artık cevaplasın lütfen artık lütfen tam olarak bilgi verin lütfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu gelen mesaj sakinleş biraz korkulacak bir şey değil 💛
Bu sadece şunu söylüyor: O ayki asgari borcu tam ödememişsin o yüzden kartınla NAKİT AVANS çekemezsin ama normal alışverişe genelde açık kalır. Asgariyi ödediğin anda kart tekrar normale döner 😊
İlk aşamada hemen icra olmaz merak etme. Banka önce mesaj atar arar faiz işler. Uzun süre hiç ödeme yapılmazsa o zaman yasal sürece gider. UYAP’ta dosya görünmüyorsa şu an aktif bir icra yok demektir 👍
En doğrusu Ziraat müşteri hizmetlerini arayıp toplam borcunu, gecikme gününü ve asgari ne kadar ödersen kartın normale döner tam sor. Gerekirse “yapılandırma” isteyebilirsin.
Unutma borcunu görmezden gelmezsen bu iş büyümez. Küçük küçük de olsa düzenli ödeme seni korur, toparlayabilirsin bunu 💪🏻✨
Sonraki aylarda birkaç ayın yarı yarıya ödesem yasal süreç olmaz de mi
Ama icra olmamıştır de mi yüksek ihtimalle
Ama yasal takip olmamıştır de mi yüksek ihtimalle
Beyza sakin ol 🌼
Tam ödeme yapmasan da uzun süre “hiç ödeme yoksa” icra riski artar. Şimdi yok gibi görünüyor.
Her ay en az asgariyi ödemeye çalış ki yasal takip başlamasın 🙏 UYAP’ta görünmemesi şu an dosya açılmadığını gösterir.
Hiç bir şey olmaz diğer ay askerisini ödersin bir şey yapamazlar
@muhammed8166 Sonraki aylarda birkaç ayın yarı yarıya ödesem yasal süreç olmaz de mi
Ama icra olmamıştır de mi yüksek ihtimalle
Ama yasal takip olmamıştır de mi yüksek ihtimalle
Kafaya takma hiç bir şey olmaz aynısıda banada olmuştu icra felan gelmez
Sonraki aylarda birkaç ayın yarı yarıya ödesem yasal süreç olmaz de mi
@muhammed8166 Sonraki aylarda birkaç ayın yarı yarıya ödesem yasal süreç olmaz de mi
Hiçbir şekilde olmaz merak etme
@muhammed8166 2024 yılında Temmuz ayında gelmiş mesaj
Sonraki aylarda birkaç ayın yarı yarıya ödesem yasal süreç olmaz de miBaktım uyap üzerinden dosya sorgulama icraya genel olarak sorguladım ama gözükmüyor
Ama icra olmamıştır de mi yüksek ihtimalle