Aylık tassaruf miktarınız ne kadar? 150 bin tassarufa ayırmak az mı çok mu sizce?

ya işte bunun bir kısmı zaten yatrm geliri bir kısmı cepten... ama ciddi söylüyorum hedefe giden yolda ilerleymyoruz gibi geliyor. (Bu arada 3 kişilik hane adına yazıyorum) insanlarla pek iletişimim yok, millet ne yapyor bilmiyorum, o yüzden dertleşmek adına sordum... insanlar ne yapıyor? bu miktarlar az mı çok mu size göre?

Aylık tassaruf miktarınız ne kadar? 150 bin tassarufa ayırmak az mı çok mu sizce?
Cevapla