İyilik karşılıksız yapılmalı bence de. Ama aynı kişiye karşılıksız iyilikler silsilesinde bulunmak zamanla anlamını yitirir. Alkol almıyorum dost. Geçen sene içmeye başladım ama 5 ay sonra içki yasağı geldi sağlık problemlerinden 1 sene daha yasak :D Zaten rakı da balıkta sevmiyom :D
1
8 Yorumla
Soran
5 ay
Öyle tabiki..
Şey gibi oluyor sanki buna mecburmuşsun gibi (yapmadığın ilk günde, seni kötülemeye başlarlar)
Peki tadı nasıl dost tarif edebilir misin desem?
Ah be onunda tadını sorcaktım tüh sevmiyormuşsun : /
İçtim de sevmedim uzi de içtim yunan rakısı bizim efe rakıdan içtim onu da sevmedim. Tadı nasıl? Mezeyle kesinlikle gitmeyecek kadar kötü bence. Kafası sağla ama. Ben votka viski ile sarhoş olmuyorum, 2 duble rakı da baş ağrımaya başlıyor. Hee oyle bir etkisi de var bak baş ağrıtıyor. Yine de tadı nasıl desem, ilk şalkgam içtiğin zamanı hatırlar mısın? Böyle kola gibi fanta gibi bir tad beklerke ıyy bu nee olmustun :D Öyleli :D
Hafhasha aminnnn Ameriganın long island adasında bulunmus bir içki hemen adını vermişler:D 6-7 içki türünü birden karıstırırlar. Alkol alırken 2 farklı türü karıştırırsan iyi kafa yapar. Bunda 6-7 tanesinin karısımı var :D
Kurtarabilir. İyiliğin büyüğü miniği mi olurmuş yav
Hiç yoktan iyidir 😀
Dokunduğumuz kişiye nasıl bir etki bırakacağını bilmiyoruz sonuçta. Bana küçük bi iyilik gibi gelen iyilik yaptığım kişiye devasa bir şey gelebilir tıpkı ben büyük iyilik yaptım diye düşünürken onun için bunun bi hiç olması jdjdj
MİNİK iyilikler hayat kurtarır 🧚♀️
Sloganımıda yazdım ehehe
Rakı-balık yapmadım efenim, rakının tadınada bakamadım henüz jdjdj ihtiyar amca öldü mü şimdi niye öldü yav
1
5 Yorumla
Soran
5 ay
Yav bizim için iyilik her zaman iyilikte.. halk arasında küçük -büyük diye ayrışıyor..: ) Kesinlikle iyilik yapmak , karşıda farklı bir etki yaratıyor ne oluyor biz bilemeyiz...
Güzel slogan he beğendim eline sağlık 🙏
Neden bakmadın yav hade beni biliyorsun eheheh
O zaman önce rakının tadını sonra rakı balığın tadını sormak gerek ahhahaah
Hemen özet geçim... Bu dayı tutukluydu hapishanede. Jin bütün kötü mahkumların , savaşabilsin diye ki güçlerini emdi lakin bu dayıya dokunmadı , jin savaşta kaybedince bu dayı onun hayatını kurtarıp. Ki gücünü kendisi verdi... Jinin kötü adamlarla savaşmaya devam edebilsin diye ( bu dayıda eski kötülerden ama o kadar kötü değil eheheh)
Hayatımı kurtardıktan sonra artık minik değildir o iyilik 🤩
İnternetsiz geçirdiğim bu hafta en çok özlediğim şeylerden biri de ChatGPT ile sohbet etmekti. İhtiyacım olan zamanlarda verdiği kilit bilgilerle defalarca hayatımı kurtardı ve giderek geliştiriyor. Ondaki faydalı bilgileri bendeki eylemlerle tamamlıyorum. Bir çok alanda (fizik/biyoloji/psikoloji/finans) pek de küçük olmayan iyilikleri oluyor. İyilik diyorum çünkü karşılık beklemiyor ve tamamen ücretsiz 🥳
1
7 Yorumla
Soran
4 ay
Eheheh haklısınki..
Burdan konuyu açmanı beklemiyordum.. ücretsiz olması insan yapımı olduğunu değiştirmiyor sonucta hata verebilir fakat bu minimaldir sonucta... insandan daha hassas hesaplamalar yapabiliyor...
Karşılık beklememesi çok iyi ki bu yandan ekstra haklısın.. eheheh
Evet sonucta yeni bir statü oluşuyor onun için (yz) ... Fakat ben bir noktada endişeleniyorum.. neden bilmiyorum internet erişimi olmaması lazımdı... Kapalı bir yazılım gibi olması daha güvenliydi bence..
Ben de senin gibi kaygılıydım taa ki Organik kendi sohbetini okumamı sağlayana kadar. Vay bee dedim bu nee 🤩 Ona da söylemiştim sana da söyleyeyim o ana kadar okuduğum en iyi argümandı.
Onun kadar olmasa da ben de ihtiyacım olduğunda ilham verici sohbetler yapabiliyorum artık 🥳
Daha büyük sorunlarla karşılaşınca daha küçük olanlar ehemmiyetini yitiriyor işte kaygı gibi 😀
Bandırma Füze Kulübü gerçekten harika bir film 🤩 Hem gerçek hayattan alıntı hem de Deniz Can Aktaş oynamamış yaşamış rolü. İzlerken tüyleri ürperiyor insanın 🥳 Yaşını küçük zannediyordum 32'ymiş 😀 Ya ben fazla büyüdüm yaş olarak büyükler de küçük görünüyor gözüme 🤦♀️ Zaten bir süredir kendimi 40'larına merdiven dayamış kocaman bir kadın olduğuma ikna etmeye çalışıyorum ama olmuyore 😂
Hayatımı kurtarması için yapmıyorum iyiliği, içinden geldiği için yapılmalı bazı şeyler. Bana cennet vaat edildiği için insan taklidi yapanlar kadar boş gelir bazı şeyler. O nedenle sahiden insan olanlar ve rol yapanlar olarak iki gruba ayrılıyor insanlık.
1
1 Yorumla
Soran
5 ay
Biliyorum 🙏.
Kesinlikle içinden geldiği için yapılmalı soru sorma amacım oydu zaten.. bazıları cok hesap kitaplı oluyor planlı oluyor haliyle iyilikten çıkıyor yani : )
Şu sahneyi görünce tek düşündüğüm “bu ihtiyar kesin boşuna ölmedi” oldu 😂 Karşılıksız minik bir iyilik bazen gerçekten hayat kurtarır kanka, hem animelerde hem hayatta 💀
Rakı balık konusuna gelirsek… İzmirliyim sonuçta, arada deniz kenarında rakı balık yapıyoruz tabii 😏🐟🥃 Ama ben daha çok rakı + uzun sohbet + derin muhabbet seviyorum diyebilirim. Sen yapıyor musun sık sık?
0
13 Yorumla
Soran
5 ay
Yav iyi bir ihtiyardı : / deme öyle yav son anda bile iyilik için savaştı... Rakı-balık o kadar iyi mi yav bir kaç keredir karşıma çıkıyor.. Çay balık yapsak ya da su balık eheheh olmaz mı? He hı hi