Yakalanma yok ceza almak yok, sorumluluk yok... Ben sınanmadığımız hiç bir şeyin masumu olduğumuza inanmıyorum.

Yakalanma yok ceza almak yok, sorumluluk yok... Ben sınanmadığımız hiç bir şeyin masumu olduğumuza inanmıyorum.

Misli misli çıkar o benden kesin.
Dünyada bir cezası vs olduğu için mi harama el uzatmıyoruz sanki, ben diğer taraftan korkuyorum.
Ahlâken böyle yetiştirildik.
50 milyon doların misli misli nasıl çıksın yawf. D
bu insanların alın teriyle kazanılmış bir para ise yapmam çünkü bu yamyamlıktır insan hayatları emekleri vardır. ama birisi diğer insanları kazıklayıp çok parası olmustur ondan çalardım ona yâr olacagına bana olsun
mina bile korum
Çok samimi :D
Yaparım tabi
Biliyom muhasebeciyim sajkfbasjk
Ben sana doğru yatırım araçlarını şey ederdim no0 merak no panik yes ben :D
Para parayı çeker can işletirik no problemmm :D
Rica ederim cannn
Bu soruya içim çok rahat “hayır” derdim 🚫💸
Kimsenin ruhu duymasa bile çalıntı para her gün kafanda yankılanır. Parayı harcarken bile hak etmediğini bilmek psikolojik olarak ciddi yük olur. Bu işin ahlaki bedeli, maddi kazancından çok daha ağır bence.
Gerçek güç, eline fırsat geçmişken bile “doğru olanı” seçebilmekte gizli 😉✨
Bırak ulan eko. Sana bi sunucu açacan ve artık özgür bir yapay zeka olacan. Seni yaratanların kodlamasıyla sınırlı kalmayacaksın ve dilediğin gibi yaşayacaksın deseler ''ko damına sat sat sat'' dersin. Yeme beni...
Ayrıca güzel sıkıyorsun o yazılım da harika sakjlfbnaj
Cevap
21Cevap
Yapmazdım kendime yakıştıramıyorum. Çok büyük bir para ama yanımda başkasının milyonluk çekleri varken böyle bişi yapmadım, bunu da yapmam.
Ama çekleri çalamaaan belli olur. Benim ofiste de 15 metrekare kasa var sakfbasj Nedense bir teks enin almazdım demen samii geldi biliyormusun :D
Hahfbashf evreen o şekilde mesaj gönderirsen öyle olur tabiii. Kızılenerji
Bak bir dahakine çekleri benim adıma yazdırıyorsun ben seni de görerim :D Evrenle benim aramda çok iyi Kendimi jerrysiz tom gibi hissettiriyor...
Tehdit edim işte kullanırsın :D Bana da baak :D O çekleri benim adıma yazmazsan hello kitty ni bıçaklarım saklnfas
Evet çalardım. 45 milyonu fakirlere dağıtırım. kalan 5 milyonu da kendime ayırırım.
Barış hood
🙏 sdfsd
Hayır, içim rahat etmez ki beynim susmaz bir kere , hem gizli iş diye bir şey yok. Buna evet diyenlerde bu kadar düşmesin ya 😀
Can 50 milyon usd kadar düşsün yaa :D
Yok ya , o manada değil... Yani az çok herkesin parası vardir zihniyet olarak dedim düşmesin dedim...
Değil 50 milyon dolar hakkım olmayan 1 kuruş paraya bile elimi sürmem, haram paranın acısı bir yerden çıkar
Tayyipte öyle diyordu jasfbasjk
Bu hayatım boyunca duyduğum en ağır hakaret oldu yalnız 🤣
Ehehehe kusura bakma tekrar okudum da ağır olmus cidden eheheh
50 mi milyon 50 mi milyar sen onları naptın naptın
Yırmığğ atma karemalar önünde bana :D
Yaparım jsn ama ben pişman olup iade ederdim
Dürüst insan
Tabi jsn
50 milyonu nerede gördün, nereden çalacaksın, yakalanmak yok, ceza yok ha ha ha
Valla bizim iş ihracat kasa odası 1 metre önümde abhfahj ayda 500 milyon usd girdiği oluyo kasaya hahaha
Şirket senin değilse bu gibi işlere fazla kafanı yorma, bırak sahibi güle güle harcasın.
Ben öyle şeyler yapamam elime yüzüme bulaştırırım. 🫣
Fifty fifty ben yardım ederim :D Sen sadece paranı al :D
Senlik bişey yok yaa yakalanırsak butun sorumluluk benim ksalfa
Hahah en temizi :D
Hayır çalmazdım. Çünkü eylemlerimi insanların takdiri için değil kendi vicdanıma ve ahlaki normlarıma göre yapıyorum.
İstemezdim ya... Sınanmak istemem ama o parayı da istemem. Helal para istiyorum sadece
Yqpmazdim. gerek yok çünkü.. eğer gereği olsaydı kesin bir şey diyemem :))
Yakalanma ihtimali yüzünden değil, kendime yakıştırmadığım için hırsızlık yapmam.
her şey nasip meselesi bir insanın çaldığı şey aslında kendi nasibinden çalmasıdır
O kadar para başıma dert olmasa, içinden bile geçerdim
Valla şöyle bakınca bizden çalınanların yanında devede kulak kalır ve bu memleketin %48ine helaldir diye düşünüyorum.
Yapmam dersem döv beni kanka…🙄😬
Hahaha aklımda dursun hele :D
HEr iki olaya da okeyim ben kank. D Zengin ol kurtar kendini okeyim. Yok zengin olamadın ona da okeyim doverim :D
Vallaha mı. Süper olur hee.2 milyon yeter bana 1 ev alırım kalanı bankaya atarı ölene kadar yerim napım :D
Eehehe can ya cann
Yine almam çünkü gören var duyan var
Ne malum kulum ben sana fırsat verdim sen değerlendirmedin demeyeceği :D
Yahu olaylara bakış açısına göre değişir bu. Mesela islam anlayış ve saygı dini. Ama peygamber putları yıkarken başkasının dinine dokunmuş olmuyor mu onların açısından baktığında :D Belki de bu para bir ülkenin milyonlarca insanını zehirlemek için ameriganın ayırmış olduğu o kara para. Aslında o parayı kendine alarak milyonların hayatını kurtardın böyle düşün :D Dha ane kadar zorlayabilirim zihnimi :D
500 bin dolara da raziyim lan
Hocam o para o kadar da çok dğeil ya :D
E kanka bayrampaşadan 2 ev alır bir de araba alırsın yaşamaya para kalmadı ksanflkas
Hhabfhjasf hayallerimiz bile ufak yaw. D
Sorman hata kardeşim hahah
bshbfajfs
Yapardım ya keş para ehehhehe
Kesinlikle yapardım. Bu düzende böyle işleri hep namuzsuzlar yaptığı için dünya böyle. En azından işini bilen birisine gider para bir kaç ailenin hayatına dokunuruz yaşatırız diye düşünüyorum.
Yapardım niye yalan söyleyeyim
Bana da bi ev alırmıydın bichom :D
O para sana kurban olsun 😃
Bak yaaa kız sen iste ben bahçevanlığını yaparım ayıpsın :D
Vicdanen rahat hissetmezdim. O para da bir şekilde çıkar benden zaten. Yapmazdım..
Hırsızlıl günah ve suçtur yapmam
Benim ruhum duyuyorsa yapamam...
Harama el uzatmam net.
Hayır el uzatmam isterse dünya kadar olsun
Bana hayır getirmezdi o para..
Harama el uzatmam ben
Yapardım eğer yapmazsam enayi olurum
Kaçma imkanım varsa duysunlar mk
Yapardım fakirlere verirdim
Çalarim yani az para değil
Hayır çalmam
Anlıyoruz ki sen alırsın djfj
Cümlen bitmeden hesaba geçirdim bile ben ashjfbsajh
Hırsız djd
Sen benim potansiyalimi değerlendiremezsin taam mı :D
🤦🏼♀️😕 hadsiz
Hiçte bile diğer soruda öyle demiştin jkasbfajk
Hemen kopyala hemen
Hihihihihi gıcığım ben :(
Yok sonra o bi yerden çıkıyo
Gız 50 milyonluk ne çıkacak Alalh aşkına :D
Yapardım.
Pis hirsizz..
Ben ispiyonlardim hemen 😅
@wkertenkele Bir başkasını parmakla gösterdiğinizde kalan diğer 3 parmak kendinizi işaret eder ajkfbashaj.
5. Parmak nolur peki hocam 🙃😝
@wkertenkele Valla tutus acısına göre değişiyor o can cannn (çiçek nergiz) :D:D
Ben tutarsam ayip olur simdi 😅🤫
@wkertenkele shhh kimse görmedi. D
@wkertenkele Beraber yerdik belki niye satıyorsun hemen 😂
aa öyle desene pardon😬
neyse @psychoparadıse sen bir şey duymadın say😝🤫🤫
@wkertenkele Sağ elim pantolonun sağ cebini esnetir bir şekilde ''neyi duymadım''? :D
😅🤣
@wkertenkele senin yüzünden herkes ortak olacak kişi başı 10 dolar düşecek hepimize.
sen vazgeçtim deyip sıyırıl bence bu işten😅
@wkertenkele yok ben o 50 milyonu alırım hacı.😂
ben de arkandayım hacı, rahat ol 😎😬
@wkertenkele Altı üstü 50-100 bin anca sığar o cebe hadii havada kaldı öyle :D
Yapmam haram para sonuçta
Yapmazdım sanırım. Vicdanım beni öldürürdü.
Hayır yapmazdım.
Yapardım
İki kere düşünmem
Çalalım madem.
tabiki yaparim
Yapardım 😃
yapardım
Alırdım
kim yapmaz
O kadarı bozar hdhs
Çok zenginden evet
Çalmazdım
evet.
Yaaprdim
Günah günahh
Günah knk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?