Hocalara büyü bozdurma, üzerimde büyü var deyip para alma olayı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kısaca anlatcam bir hoca üzerinizde büyük var dedi ve yirmibin lira para ödedim bir ay iletişim deydi işlem bitti dedi sonra bir kaç mesaja baktı sonra hiç dönmez oldu benden ücret iadesi istedim ama korkuyorum bişey yaparmi diye iyi yapmismiyim dalga geçmeden cevap verin aptallık biliyorum

Hocalara büyü bozdurma, üzerimde büyü var deyip para alma olayı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla