Eğer kadın çalışıyorsa para kendisinin erkek çalışıyorsa kazandığı para ailesinindir... evi gecindirmekle sorumlu olan erkektir...
Mülkiyet Hakkı: Kadının evlenmeden önce sahip olduğu mallar, evlilik sırasında aldığı mehir veya çalışarak kazandığı para tamamen kendisine aittir.
Harcama Özgürlüğü: Kadın, kendi parasını evin geçimi için harcamak zorunda değildir. Bu parayı biriktirebilir, yatırım yapabilir veya dilediği gibi harcayabilir. Eğer evin ihtiyaçları için harcama yaparsa, bu onun için bir "sadaka" (iyilik) sayılır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu anlattığın durum İslam fıkhına göre doğru 👌
Kadının kazancı kendine ait, erkeğin kazancı ise aile sorumluluğu için kabul ediliyor. Yani kadın “isterse” ev bütçesine destek olur, zorunlu değil.
Bence bu, kadının ekonomik özgürlüğünü koruyan güzel bir denge 👍 Ama gerçek hayatta en sağlıklısı, eşlerin oturup bütçeyi birlikte planlaması. Para konuşabilen çift, tartışmayı da çok daha az yaşar 😊💬