Erkeklerin tamamen parasına bakmakla haklı miyim sizce?

Ben önceden çirkin bir kız değildim çok şükür ama güzelde değildim erkekler genellikle çok fazla beğenmezdi tabikide beğenenler oluyordu ama az mesela bir erkek vardı ne zaman güzel fotoğraf atsam ona güzel davranirdi kötü fotoğraf atsam kötü davranirdi ben burnuma estetik yaptırdıktan sonra birden insanların davranışları değişti bayağı guzellestim o yüzden erkeklerin maaşlarına bakıyorum burun estetiği param in altında olan erkekleri reddediyorum sen bana güzelleştikten sonra bakarsan bende burun estetiği paramın eşit maaşı olmasını isterim hazıra konmak yok öyle haklı miyim sizce
Erkeklerin tamamen parasına bakmakla haklı miyim sizce?
Cevapla